Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Aroma buzlu çay pazarına girdi

Türkiye meyve suyu sektörünün yenilikçi markası Aroma, ürün yelpazesine Aroma Ice Tea’yi ekledi. Ürün, temmuz itibariyle raflardaki yerini almaya başladı.
 




aroma ice teaMeyve suyu sektörünün yenilikçi markalarından Aroma, geniş ürün yelpazesine buzlu çay segmentindeki yeni ürünü Aroma Ice Tea’yi ekledi. Tüketici talepleri doğrultusunda yapılan araştırmalar sonucunda geliştirilen yeni ürün Aroma Ice Tea, şeftali ve limon çeşitleriyle 330 ml’lik teneke ambalajlarında tüketicilere ulaşacak.
 
Aroma Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk,  tüketici talepleri konusunda yaptıkları araştırmalar doğrultusunda Aroma Ice Tea’yi şeftali ve limon olmak üzere iki farklı çeşitte ürettiklerini ve teneke ambalajında tüketicilere sunacaklarını söylüyor. Bu yıl toplam meyve suyu pazarının bir miktar büyümesini beklendiğine işaret eden Duruk, “Tüketiciler meyveli içecek kategorisine yönelmiş durumda. Ayrıca son yıllarda buzlu çay (Ice Tea) tüketicilerin en beğendiği içecekler arasında yerini alıyor. Aroma sevenleri bu üründen mahrum etmemek üzereAroma Ice Tea’yi geliştirdik” dedi.
 
Tüketicinin damak zevkine uygun
Aromanın yıllardır gelen meyve suyu işleme tecrübesi ile birlikte, uzmanlaştığı ve Türkiye’ye sevdirdiği şeftalinin çok önemli olduğuna dikkat çeken Duruk, ürün hakkında şu bilgileri verdi: “Türkiye’deki tüketiciler için şeftali vazgeçilmez bir lezzet. Bu nedenle şeftali çeşidi üretimini önemsiyoruz. Aynı zamanda tüketici şeftali ve limon çeşitlerini tercih ediyor bu iki çeşit pazarda açık ara önde. Aroma Ice Tea, 330 cc teneke ambalajda üretildi. Ürünün doğası gereği soğuk içilmesi için bu kategoride en uygun ambalaj teneke kutu. Hem soğuğu muhafaza ediyor, hem de ele alındığında hissedilen soğukluk hissiyle ürünü tüketici için iştah açıcı hale getiriyor.