Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Tadım Euroleague Final 4’da boy gösterdi

Paketli kuruyemiş sektörünün lider markalarından Tadım, dünyanın en fazla takip edilen basketbol organizasyonlarından Euroleague’in global sponsorları arasında yer alıyor. 
 




Tadım logo2020 yılına kadar global pazarda yer alma hedefini, Euroleague Resmi Global Sponsoru olarak destekleyen Tadım, nefeslerin tutulduğu Final 4’da adını tüm dünyaya duyurdu. Konuyla ilgili bilgi veren Tadım Pazarlama Direktörü Zeynep Göçmen, “Tadım olarak spora olan desteğimizi, Euroleague Resmi Global Sponsorluğumuzun yanı sıra, ürün portföyümüzle de destekliyoruz. Özellikle, Tadım tüketicisiyle bire bir örtüşen basketbol sporunun sadece Tadım’ı değil, ülkemizi de yurt dışında tanıtacak en etkili araçlardan biri olarak görüyoruz” dedi.
 
Bilindiği üzere geçtiğimiz hafta sonu Sırbistan’ın başkenti Belgrad’da düzenlenen Euroleage Final 4 2018’de İspanya’nın Real Madrid erkek basketbol takımı şampiyon olmuş, ülkemizi başarıyla temsil eden geçtiğimiz yılın şampiyonu Fenerbahçe Doğuş ise organizasyonu ikincilikle tamamlamıştı. Tadım’ın Euroleague sponsorluğu 2019 yılında da devam ediyor.