Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Gıdanın profesyonellerine Duyusal Değerlendirme Eğitimi

Duyusal Değerlendirme Eğitimi’ne kalite, üretim, Ar-Ge ve satış & pazarlama personeli gibi gıda endüstrisinde çalışan her düzeydeki personel katılabilecek.
 




Karma duyusal değerlendirme eğitimiKarma Grup, gıdalarda duyusal değerlendirmenin önemi, duyusal değerlendirmeyi etkileyen faktörler, panelist seçim metotları, duyusal test teknikleri ve tüketici testleri konularında Duyusal Değerlendirme Eğitimi gerçekleştiriyor. 2 Ekim Salı günü Gülce Durmaz tarafından verilecek eğitime; gıda endüstrisinde çalışan her düzeydeki personel (Kalite, Üretim, Ar-Ge ve Satış & Pazarlama personeli öncelikli) katılabilecek. Eğitimle ilgili detaylar ise şöyle:
 
EĞİTİM İÇERİĞİ:
Duyusal Değerlendirmeye Giriş (Tanımı, önemi, kapsamı, gıda sektöründe kullanım amaçları)
Duyusal Değerlendirmeyi Etkileyen Faktörler
Duyusal Değerlendirme Laboratuvarı ( yerleşim, düzen vb. altyapısal gereklilikler)
Ürün Kontrolleri
Panelist Kontrolleri
Panelist Seçimi
Duyusal Test Teknikleri
Basit farklılık testleri: Eşlenmiş kıyaslama, üçgen testi vb.
Çoklu kıyaslama testleri: Sıralama testi, puanlama testi vb.
Tercih Testleri
Tüketici Testleri
Vaka çalışması
Koku testi (6 koku için)
Üçgen Test
Sıralama Testi
Sonuç Değerlendirme
 
KATILIMCI PROFİLİ: Gıda endüstrisinde çalışan her düzeydeki personel (Kalite, Üretim, Ar-Ge ve Satış & Pazarlama personeli öncelikli)
EĞİTİMİN SÜRESİ: 1 gün
EĞİTİM TARİHİ: 2 Ekim 2018
EGİTMEN: Gülce DURMAZ
İLETİŞİM: 0216 906 00 40 / info@karmalt.com

Yorumlar

Hiçbir yorum bulunamadı


Yeni yorum yaz