Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
CEO’lar LEAD Network etkinliğinde buluşuyor

A101, Migros, Boyner, Eczacıbaşı, Koton, GSK, Unilever gibi yerli ve çok uluslu şirketlerin yöneticilerinden oluşan LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektöründeki yetenekli kadın işgücünü daha üst pozisyonlara taşımak amacıyla faaliyetlerine bir yenisini daha ekliyor. Nisan ayında LEAD to LEAD adını verdiği Mentorlük programının üçüncüsünü hayata geçiren LEAD Network Türkiye, şimdi de kurumsal üyelerinin CEO’larının katılacağı özel bir etkinlikle önyargıları tartışmaya açacak.
 




Lead NetworkGlobal Compact Türkiye Network Yönetim Kurulu Üyesi Melsa Ararat’ın da moderatör olarak yer alacağı özel etkinlik 22 Eylül Salı günü geçekleşecek. LEAD Network Türkiye Başkanı Aysun Zaman etkinliğe dair yaptığı açıklamasında “Bu yuvarlak masa toplantısı ile sektörün önde gelen CEO’larını bir araya getirerek, çeşitlilik ve kapsayıcılık konusunda bir diyalog başlatmak istiyoruz. Konunun araştırmalara dayanan içyüzünden ve uluslararası iyi uygulama örneklerinden yola çıkarak, sonraki adımları tartışabilecekleri bir ortam yaratmak amacındayız. Bunun da sektörel açıdan, ortak bir girişim oluşması için önemli bir adım olacağına inanıyoruz” dedi.
 
“İş dünyasının zorlukları karşısında daha etkin ve verimli çözümler üretebilmek için daha fazla sayıda kadının liderlik rollerine taşınması gerekliliğine inanıyoruz. CEO yuvarlak masa toplantımızda sektörün çok kıymetli liderleri ile ön yargıları birlikte yıkmak ve üst düzeyde daha fazla kadının rol alması adına fikir alışverişinde bulunmak çok anlamlı olacak.” şeklinde sözlerini devam eden LEAD Network Türkiye Başkanı Aysun Zaman destek veren tüm kurumsal üyelere de teşekkürlerini iletti.
 
Etkinlikte yurtiçi ve yurtdışı konuşmacıları CEO’lar ile buluşturmayı hedefleyen LEAD Network Türkiye benzeri etkinliğin LEAD Network Global’de yapıldığını ve Türkiye’nin bunu yapacan ilk Chapter olduğunu da paylaştı. Etkinlikte önyargıların yanı sıra Nielsen tarafından çeşitlilik ve kapsayıcılık rakamlarını konu alan bir araştırmaya da yer verilecek. Ayrıca İngiltere’nin önemli perakende zinciri Waitrose, hayata geçirdiği “Perakendede Esnek Çalışma Uygulaması”nı ve Unilever Global ise “İş Paylaşımı” uygulamasını katılımcılarla paylaşacak.
 
22 Eylül’de gerçekleşecek etkinliğe LEAD Network Türkiye’nin kurumsal üyeleri arasında yer alan A101, Arzum, Atasun Optik, AVON, Barilla, Barry Callebout Türkiye, Burda Bebek, CarrefourSA, Coca-cola İçecek, Danone, Dydo Drinco, Eczacıbaşı Tüketim, GSK Türkiye,HARIBO, Henkel Türkiye, Johnson & Johnson, Kellogg Türkiye, Lila Group,Media Markt, Migros, Nestle, Nielsen, PepsiCo, Pernod Ricard, Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Tchibo Türkiye, Teknosa, Unilever gibi sektörlerin en güçlü firmalarının CEO’ları katılacak.
 
LEAD Network Türkiye hakkında:
Perakende ve tüketici malları sektöründe çalışan, üst düzey kadın çalışanlar odaklı, ilk ve tek kar amacı gütmeyen dernek statüsünde olan LEAD Network’ün; 40’ı aşkın ülkeden 7000’ı aşan üyesi bulunuyor. LEAD Network Türkiye; A101,Arzum, Atasun Optik, AVON, Barilla, Barry Callebout, Beiersdorf (NIVEA), Bizim Toptan Boyner Grup, Burda Bebek, Carrefoursa, Chep Türkiye, Coca-Cola İçecek, Colgate-Palmolive, Dr. Oetker, Danone, Dydo İçecek, Eczacıbaşı Tüketim, Gittigidiyor, Givaudan, GlaxoSmithKline(GSK), GroubeSEB, HARIBO, Hayat Kimya, Henkel, HMK, Johnson & Johnson, Kellogs, Koton, Lila Group, MediaMarkt, Metro Cash&Carry, Migros, Mondelez, Nestle, Nielsen, Olmuksan International Paper, Onur Market, Özay Hukuk Bürosu, PepsiCo , Pernod Ricard, Philip Morris, Pladis, Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Securitas, Teknosa, Tchibo Türkiye, Unilever, Uno tarafından kurumsal olarak da destekleniyor.