Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: adil dindar

Koska’dan mağazalaşma atağı



Helvadan lokuma, reçelden çikolataya, baklavadan pasta ve unlu mamullere kadar 300’ü aşkın ürünü tüketicileriyle buluşturan Koska Helvacısı – Mahir Gıda, bir yandan alternatif lezzetler geliştirirken, diğer taraftan mağaza sayısını artırıyor. Firmanın Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar ile bugünkü çalışmalarını ve projelerini konuştuk.  

100 yıllık KOSKA küresel marka olmayı hedefliyor



Orta Doğu pazarı ağırlıklı olmak üzere AB ülkeleri, ABD, Japonya ve Kanada’nın da aralarında bulunduğu 38 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Koska Helvacısı Mahir Gıda Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar, “Koska markasını globalleştirmek en büyük hedefimiz. Zaten 100 yılı aşmış bir Türk markası olarak o yöne doğru emin adımlarla ilerlemekteyiz” diyor. 
 

Koska doğal ve raf ömrü uzun ürünleri piyasaya sunacak



Gerçekleştirdikleri AR-GE çalışmalarıyla daha doğal ve uzun ömürlü ürünler üretmeyi hedeflediklerini açıklayan Koska Helvacısı Mahir Gıda Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar, “Şekere özdeş ürünler kullanarak üretilecek bir ürün yelpazesi hazırlığındayız. Ayrıca diyet kurabiye ve pasta çeşitlerine yönelik AR-GE çalışmalarımız devam ediyor” diye konuşuyor.
 

KOSKA geleneksel lezzetleri Güney Amerikalılarla buluşturdu



Türkiye’nin 100 yıllık markaları arasında yer alan Koska Helvacısı Mahir Gıda, sevilen lezzetlerini 44 ülkeye ihraç ediyor. 2018 yılı itibariyla Güney Amerika’da perakende ve toptan satış kanallarında pazara yerleştiklerini açıklayan firmanın Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar ile bu alanda yaptıkları çalışmaları ve yeni yıla ilişkin hedeflerini konuştuk.