Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: helva

Koska Şekersiz Fırında Helva


Yayın: 27-03-2013
Kategori: Rafa Çıkanlar

Koska, Türk mutfağının vazgeçilmez tatlısı tahin helvasını, diyabet hastaları ve kilosuna özen gösterenler için, şeker kullanmadan doğal tatlandırıcı ile üretti.
Özel ambalaja sahip “Koska Şekersiz Fırında Helva” 10 dakikada fırında ısıtılarak hazır hale geliyor.

Seyidoğlu’ndan çocuklara özel seri


Yayın: 16-04-2013
Kategori: Rafa Çıkanlar

Geleneksel lezzetlerin 60 yıllık üreticisi Seyidoğlu, çocuklar için özel bir seri hazırladı.

Yılda 3 kilo reçel, 1,5 kilo helva tüketiyoruz


Yayın: 05-01-2016

Son yıllarda ürün çeşitliliği ve pazarlama faaliyetlerindeki artışla birlikte helva ve reçel pazarı her yıl büyüyor.


Şekerle konuşan adam Mahir Dindar



Helva başta olmak üzere şekerleme sektöründe çok sayıda ilke imza attığını ve bunun mutluluğunu yaşadığını belirten Mahir Dindar, çıtayı hep yüksek tuttuğunu, bundan sonraki hedefinin Koska’yı dünyanın sayılı markaları arasına sokmak olduğunu söylüyor.   
 

Koska yeni ürünleriyle ihracatta 100 ülkeye uzanacak



Son üç yıldır ciroda %20 büyüdüklerini belirten Koska Yönetim Kurulu Üyesi Emin Dindar, “İç piyasada satış yaptığımız nokta sayımızı 2017 yılında daha da artırmayı hedefliyoruz. İhracatta da yeni pazarlara yönelik çalışmalarımız hızla devam ediyor” diyor.
 

Koska’dan mağazalaşma atağı



Helvadan lokuma, reçelden çikolataya, baklavadan pasta ve unlu mamullere kadar 300’ü aşkın ürünü tüketicileriyle buluşturan Koska Helvacısı – Mahir Gıda, bir yandan alternatif lezzetler geliştirirken, diğer taraftan mağaza sayısını artırıyor. Firmanın Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar ile bugünkü çalışmalarını ve projelerini konuştuk.  

100 yıllık KOSKA küresel marka olmayı hedefliyor



Orta Doğu pazarı ağırlıklı olmak üzere AB ülkeleri, ABD, Japonya ve Kanada’nın da aralarında bulunduğu 38 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Koska Helvacısı Mahir Gıda Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar, “Koska markasını globalleştirmek en büyük hedefimiz. Zaten 100 yılı aşmış bir Türk markası olarak o yöne doğru emin adımlarla ilerlemekteyiz” diyor. 
 

Koska doğal ve raf ömrü uzun ürünleri piyasaya sunacak



Gerçekleştirdikleri AR-GE çalışmalarıyla daha doğal ve uzun ömürlü ürünler üretmeyi hedeflediklerini açıklayan Koska Helvacısı Mahir Gıda Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar, “Şekere özdeş ürünler kullanarak üretilecek bir ürün yelpazesi hazırlığındayız. Ayrıca diyet kurabiye ve pasta çeşitlerine yönelik AR-GE çalışmalarımız devam ediyor” diye konuşuyor.
 

KOSKA geleneksel lezzetleri Güney Amerikalılarla buluşturdu



Türkiye’nin 100 yıllık markaları arasında yer alan Koska Helvacısı Mahir Gıda, sevilen lezzetlerini 44 ülkeye ihraç ediyor. 2018 yılı itibariyla Güney Amerika’da perakende ve toptan satış kanallarında pazara yerleştiklerini açıklayan firmanın Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar ile bu alanda yaptıkları çalışmaları ve yeni yıla ilişkin hedeflerini konuştuk.