Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: maden suyu

Uludağ ihracatta Ortadoğu ve Afrika’ya yoğunlaşacak


Yayın: 09-11-2012

Maden suyu kaynağının işletme ruhsatının alınmasının 100. yılını kutlayan Uludağ İçecek, ihracatta da hızlı koşuyor. Günümüzde 40 ülkeye ürün satan Uludağ, Irak başta olmak üzere Ortadoğu ve Afrika ülkelerine odaklanacak.


Kınık üretimin her aşamasında kontrol diyor


Yayın: 06-01-2016

Türkiye’nin öncü maden suyu firmalarından Kınık, yıllardır ürünlerinin lezzeti kadar gıda güvenliği ve kaliteli üretime verdiği değerle de fark yaratıyor.  

KINIK sıfır hata prensibiyle yeni lezzetler sunacak



Maden suyu sektörünün 64 yıllık köklü firması Kınık, üretimde sıfır hata prensibiyle çalışarak yüksek kalitede yeni ürünleri tüketicilerine sunmayı hedefliyor.

Mehmet Erbak: Son nefesimi maden suyu fabrikamızda vermek istiyorum



Efsane Uludağ Gazozu’nun üreticisi olan Uludağ İçecek A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Erbak, çocukluğunun şeker çuvalları ve gazoz şişeleri arasında oynayarak geçtiğini, kamyon kasalarından inmediğini belirterek, "Bu yüzden hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim: Allah canımı maden suyu fabrikamızda alsın. Orada son nefesimi vereyim” diyor.
 

Kınık başarısını güvenilir üretime borçlu



Maden suyu pazarının önde gelen markalarından Kınık, üretim ve ambalaj teknolojilerindeki sağlıklı çözümleriyle tüketicilerinin beğenisini kazanıyor. 
 

Beypazarı’ndan gazoz atılımı



Türkiye’nin önde gelen maden suyu üreticilerinden Beypazarı, gazoz üretimine başladı. 
 

Afyonlu mermerciden maden suyu yatırımı


Yayın: 21-07-2016

Mermer ve mermer makineleri alanlarında faaliyet gösteren Afyonlu Demirci Hacı Ömer Oğulları Şirketler Grubu maden suyu sektörüne yaklaşık 10 milyon dolarlık yatırım yaptı. Yılbaşında piyasaya sunduğu ‘Avşar’ markalı ürünlerini ihraç etmeye başlayan grup, 2016 sonunda 20 ülkeye maden suyu satmayı ve 30 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyor.
 

Meyve suyundan 182 milyon dolarlık dış ticaret fazlası



Türkiye meyve suyu ihracatını 2017’de %8’lik artışla 197 milyon dolara çıkarırken, 182 milyon dolar dış ticaret fazlası verdi. İhracattaki olumlu havanın bu yıl da devam etmesi bekleniyor. 
 

ULUDAĞ, içecekte Türkiye’nin sağlık markası olmayı hedefliyor



7 kategori, 13 alt marka, 55 farklı ürün ve 112 farklı ambalaj ile iç ve dış pazarlarda faaliyet gösterdiklerini belirten Uludağ İçecek AR-GE Müdürü Tuğba Şimşek, “Son dönemde Zencefilli Efsane Gazoz, Meyvelim Greyfurt, Greyfurtlu Frutti Extra ve sıfır şeker, sıfır kalorili Tonik ürünlerimizi ekledik. Yatırımları ve kapsamlı AR-GE çalışmalarımızı Uludağ’ı Türkiye’nin içecekte sağlık markası haline getirmek için gerçekleştiriyoruz” diyor.