Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: pasta

Özsüt’ün yıllık pasta satış cirosu 60 milyon lirayı aştı



Kuruluşunun 75. yılını kutlayan Özsüt, günlük 35 bin adetlik pasta üretimi ve 60 milyon TL’yi aşan yıllık satış rakamlarıyla pastacılıktaki iddiasını ortaya koyuyor. Tüketicilerinin nezdinde Türkiye’nin pastacısı olduklarını söyleyen Özsüt Genel Müdürü Yıldırım Çullu, günümüzde pastacılığın bir sanat haline geldiğini belirterek gerçekleştirdikleri AR-GE çalışmalarıyla pastacılığın trendlerini belirlediklerini vurguladı. 

Polen Gıda ekmekçilik ve pastacılık grubunda dünyayla yarışıyor



Un geliştiriciler-zenginleştiriciler, ekmekçilik ve pastacılık olmak üzere 3 ana ürün grubunda faaliyet gösteren Polen Gıda, hem yurtiçinde hem de 50 ülkede bulunan müşterilerine etkin çözümler sağlıyor. İhracatta Uzakdoğu pazarına odaklandıklarını belirten Polen Gıda Genel Müdür Yardımcısı Haydar Şekersöz, bu sebeple yatırımlarını daha çok inovatif ürün geliştirme üzerinde yoğunlaştıracaklarını dile getirdi.

Doğal Katkı’dan unlu mamullerde fark yaratan çözümler


Yayın: 16-04-2015

Doğal Katkı sektöre sunduğu Gerkens kakaoları pasta, kek ve bisküvilerde en güzel tadı yakalamak isteyen üreticilerin tercihi oluyor.

Özsüt dünyaya açılıyor



İzmir markası olarak çıktıkları yolda Türkiye’nin markası olarak ilerlemekten gurur duyduklarını söyleyen Özsüt Genel Müdürü Güçlü Şeneler, “Şu anda yurt dışında Azerbaycan’daki üç mağazamız ile hizmet veriyoruz. Hedefimiz, 2023 yılında en az 10 ülkeye ulaşmak” diye konuştu.

KOSKA geleneksel lezzetleri Güney Amerikalılarla buluşturdu



Türkiye’nin 100 yıllık markaları arasında yer alan Koska Helvacısı Mahir Gıda, sevilen lezzetlerini 44 ülkeye ihraç ediyor. 2018 yılı itibariyla Güney Amerika’da perakende ve toptan satış kanallarında pazara yerleştiklerini açıklayan firmanın Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar ile bu alanda yaptıkları çalışmaları ve yeni yıla ilişkin hedeflerini konuştuk.