Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: mehmet tütüncü

Ülker satışlarını 9 ayda yüzde 57 artırdı


Yayın: 02-11-2012

Ülker, 2012 yılının ilk 9 ayında satış gelirlerini % 57.4 artırarak 1 milyar 704 milyon liraya ulaştırdı.

Ünlü bisküvi markası McVitie’s artık Türkiye’de



Afrika’dan Avrupa’ya, Asya’dan Amerika’ya kadar 100’den fazla ülkede milyonlarca seveni olan McVitie’s, Digestive serisi ile şimdi Türkiye’de

Gıdanın sürdürülebilir geleceği için tarımda istihdam desteklenmeli



Sürdürülebilirlik Akademisi ve Türkiye Gıda Sanayi İşverenleri Sendikası–TÜGİS’in öncülüğünde düzenlenen Sürdürülebilir Gıda Konferansı, bu yıl da gıda sektörünün önde gelen isimleri ve otoritelerini bir araya getirdi.
 

Ülker’den kârlılıkta tarihi rekor



Ülker, 2017 yılını 4.8 milyar TL ciro ve 431 milyon TL net dönem kârı ile kapattı.
 

2030’a kadar dünyada açlığa son vermenin yolu sürdürülebilir tarımdan geçiyor



Sürdürülebilir Gıda Konferansı’nda bir konuşma yapan Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli, “Önümüzdeki günlerde üreticiden tüketiciye, gıda kayıp ve israfların sonlandırılması amacıyla yeni bir çalışma başlatacağız" dedi.
 

Ülker Bisküvi’nin CEO’su Mete Buyurgan oldu



Ülker Bisküvi’nin CEO’su Mete Buyurgan oldu. 2013 yılında Yıldız Holding’de Gıda Grubu Başkan Yardımcısı olarak göreve başlayan Buyurgan, 2018 yılından bu yana Yıldız Holding’in atıştırmalık şirketi pladis’in Türkiye, Orta Asya, Romanya ve Balkanlar Bölgesi Başkanı olarak görevine devam ediyor.

Senenin Yıldızları ödüllendirildi



Yıldız Holding'in verimlilik temelli en iyi iş uygulamalarını seçtiği "Senenin Yıldızları 2019"da ödüller 12. kez sahiplerini buldu. Senenin Yıldızları 2019’a Yıldız Holding’e ait şirketlerden 9 farklı kategoride 174 proje gönderildi. Hayata geçirilen inovatif ve verimlilik artıran projelerle Holding genelinde 1.4 milyar TL’lik maliyet avantajı ve büyümeye katkı sağlandı.

Yıldız Holding çalışanları “Dijital Koridor”da buluşuyor


Yayın: 27-07-2020
Kategori: Gıda

COVID-19 pandemisinden önce Yıldız Holding Çamlıca Kampüsü’ndeki sosyal yaşam alanlarında gerçekleşen tesadüfi karşılaşmalar ve sohbetler, “yeni normal” çerçevesinde Dijital Koridor’a taşındı. Her hafta dijital uygulama tarafından rastgele seçilen çalışanlar, online platformda bir araya gelerek sosyalleşme imkânı buluyor.