Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: mete buyurgan

Ülker Bisküvi’nin CEO’su Mete Buyurgan oldu



Ülker Bisküvi’nin CEO’su Mete Buyurgan oldu. 2013 yılında Yıldız Holding’de Gıda Grubu Başkan Yardımcısı olarak göreve başlayan Buyurgan, 2018 yılından bu yana Yıldız Holding’in atıştırmalık şirketi pladis’in Türkiye, Orta Asya, Romanya ve Balkanlar Bölgesi Başkanı olarak görevine devam ediyor.

Ülker’in bisküvilik Aliağa Buğdayı’nda ilk hasat yapıldı



Ülker’in bisküvilik, yüksek verimli Aliağa Buğdayı’nda ilk hasat yapıldı. Ülker’in, yüksek kalitede, sürdürülebilir üretim yapabilmek, buğday tedarikini uzun yıllar güvence altına alabilmek, yerli bisküvilik buğday üretimini hayata geçirmek için başlattığı proje ilk meyvesini verdi.
 

Ülker’in 2021 ilk çeyrek cirosu 2,7 milyar TL oldu 



Ülker Bisküvi, 2021 yılının ilk çeyreğinde satışlarını, 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 13 artırarak 2,7 milyar TL’ye ulaştırdı. İhracat ve yurt dışı operasyonları ise yüzde 19 büyüdü. 
 

Ülker 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı



Türkiye’nin lider gıda şirketlerinden Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı.
 

Ülker’de üst düzey atama



Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Son iki yıldır Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüten Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atandı. Kabakçı, Ülker markasının yanı sıra Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak. Ülker bünyesinde 18 yıldır önemli başarılara imza atan ve son 3 yıldır Ülker CMO’su olarak görev yapan Aslı Özen Turhan ise pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu CMO’su olarak görev yapacak. 
 

Aliağa bisküvilik buğdayı Ülker ürünleriyle buluştu



Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker’in, Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal Araştırma Enstitüsü’yle 2007’den bu yana yürüttüğü çalışmaların sonucunda geliştirilen Aliağa Bisküvilik Buğdayı, Ülker ürünleriyle buluştu. Ülker önümüzdeki dönemde de yeni buğday tohumu geliştirme çalışmalarına devam ederek, ham madde tedarikini uzun yıllar güvence altına almayı hedefliyor.
 

Ülker 9 aylık bilançosunu açıkladı



Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker, 2022'nin dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 19 milyar TL’ye ulaştırdı. 
 

Buğday üretiminde damla sulama yüzde 30 su tasarrufu sağladı



SKD Türkiye ve Ankara Üniversitesi Su Yönetimi Enstitüsü iş birliğiyle, Ülker ana sponsorluğunda ve Brisa, IC İçtaş İnşaat, PepsiCo, Sütaş, Toros Tarım ve TürkTraktör’ün destek sponsorluğunda gerçekleştirilen “Su Riskleri Projesi”nin 1. faz sonuçları açıklandı. Tarımda yaklaşık %50’ye varan su tasarrufu görüldü.

Gıdanın yüzde 30’u tedarik sürecinde kaybediliyor



Sürdürülebilirlik Akademisi ve TÜGİS iş birliğinde, T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı destekleriyle, düzenlenen ‘Sürdürülebilir Gıda Zirvesi’nde gıdanın geleceği konuşuldu. Nüfus artarken, yaşanan gıda israfına da dikkati çeken sektör temsilcileri, “Türkiye’de günde üretilen 80 milyon adet ekmeğin, 14 milyon adedi israf ediliyor. Gıdanın yüzde 30’u, yani 3’te 1’i tedarik sürecinde kaybediliyor” uyarısı yaptı. 

Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım



Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak.