Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: tuğba şimşek

ULUDAĞ, içecekte Türkiye’nin sağlık markası olmayı hedefliyor



7 kategori, 13 alt marka, 55 farklı ürün ve 112 farklı ambalaj ile iç ve dış pazarlarda faaliyet gösterdiklerini belirten Uludağ İçecek AR-GE Müdürü Tuğba Şimşek, “Son dönemde Zencefilli Efsane Gazoz, Meyvelim Greyfurt, Greyfurtlu Frutti Extra ve sıfır şeker, sıfır kalorili Tonik ürünlerimizi ekledik. Yatırımları ve kapsamlı AR-GE çalışmalarımızı Uludağ’ı Türkiye’nin içecekte sağlık markası haline getirmek için gerçekleştiriyoruz” diyor.
 

Uludağ İçecek AR-GE Müdürü Tuğba Şimşek: Pandemi tüketicileri ambalajlı içeceklere yönlendiriyor



Covid-19 salgınıyla birlikte ambalajlı ve güvenilir markalara talebin arttığına dikkat çeken Uludağ İçecek AR-GE Müdürü Tuğba Şimşek, “Güvenli içecek ve hijyen şartları bu dönemde tüketicilerin kafe ve restoranlarda aradığı ilk özellik. Artık bir kafeye veya restorana gittiğinde tüketici açık limonatayı bardaktan içmek istemiyor. Kapalı içeceğin gözünün önünde açılmasını hatta kendisinin açmasını tercih ediyor” diyor.”