Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Ünlü bisküvi markası McVitie’s artık Türkiye’de

Afrika’dan Avrupa’ya, Asya’dan Amerika’ya kadar 100’den fazla ülkede milyonlarca seveni olan McVitie’s, Digestive serisi ile şimdi Türkiye’de




mcvities görselDoğup büyüdüğü İngiltere’de pazar lideri olan ve dünyada 100’den fazla ülkede satılan McVitie’s Digestive bisküvileri, orijinal ve çikolata kaplamalı çeşitleriyle raflarda yerini aldı. McVitie’s Digestive’in ağızda kolay eriyen yapısı ve çikolatalı çeşitleriyle gerçek lezzeti yakalamak mümkün.
 
McVitie’s’in Türkiye’deki ilk ürünü olan Digestive, pek çok kültürde farklı şekillerde tüketiliyor. İskandinav ülkelerinde peynirle birlikte tercih edilirken, Afrika’da özel yemeklerin yanına eşlik ediyor. Türkiye’de de olduğu gibi Avrupa’nın önemli bir bölümünde ve Asya’da bisküvi-çay ritüelinin vazgeçilmezi. Doğum günü ve düğün pastaları için ise İngiliz Kraliyet ailesinin dahi tercihi olmuştu. Özetle, mutlu zamanları taçlandırmak veya günün yoğun temposuna küçük mola vermek için McVitie’s Digestive tüketmenin “tam zamanı.” 
 
Üç farklı çeşidiyle bisküvi severlerle buluşacak
Tam buğdaydan gelen iyiliği sunan McVitie’s Digestive, Türkiye için özel olarak üretilen orijinal, sütlü çikolatalı ve bitter çikolatalı kaplamalı üç farklı çeşidi ile raflardaki yerini aldı. Odak noktasına lezzeti alan McVitie’s, Türkiye’de premium bisküvi algısına yeni bir boyut getirecek. pladis MENAT&CA CEO’su Mehmet Tütüncü, McVitie’s’in Türkiye’de pazara sunulmasının global sinerji hedeflerinin ilk sonuçlarından biri olduğunu belirtti: “McVitie’s lansmanımız, Godiva’yla başlayıp DeMet’s’le devam eden ve UnitedBiscuits’le gelişen küresel büyümemizin oluşturduğu sinerjinin bir sonucudur.”
 
pladis MENAT&CA Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Nihan Erdivan da McVitie’s’in global arenadaki yerini şöyle anlattı: “McVitie’s markası Norveç'ten Çin'e, Avustralya'dan Nijerya'ya kadar 100'den fazla ülkede var olan ve 20’den fazla alt ürün grubunu kapsayan asırlık bir dev marka. Biz, bu denli güçlü ve köklü bir global markayı Türk tüketicisiyle tanıştırırken ilk olarak Digestive serisi ile ilerlemeyi istedik. Önümüzdeki dönemlerde McVitie’s’in diğer alt marka ve ürün kategorilerini de bu coğrafyadaki tüm lezzet tutkunlarıyla buluşturmayı hedefliyoruz.”
 
McVitie’s hakkında 
1830 yılında İskoçya'da kurulan Carr's ile McVittie Price ve MacFarlane Lang'in 1948 yılında birleşmesinden doğan United Biscuits’in en büyük markası olan ve 20’den fazla alt markaya sahip olan McVitie’s, İngiltere pazarının en çok tüketilen ve en popüler bisküvilerini üretiyor. İngiliz Kraliyet Ailesi’nin de doğum günü ve düğün pastalarında birinci tercihi oldu. 1893’te Kraliçe Mary ve Kral V. George’un düğün pastası, 1947 yılında İngiltere Prensesi Elizabeth ve Sir Philip Mountbatten’ın düğün pastası (2,5 m yüksekliğinde), İngiltere Kraliçesi Elizabeth’in doğum günü pastası ve torunu Prens William’ın da 2011’deki düğün pastası 1,700 McVitie's bisküvi kullanılarak yapılmıştı. 2014 yılında Yıldız Holding bünyesine katılan, McVitie’s, bisküvi sektörünün premium markası olarak kabul ediliyor.