Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Kahve Dünyası dondurma üretimini ikiye katlayacak

Yıllık 750 ton dondurma üretim kapasitesine sahip Kahve Dünyası, bu kategorideki üretimini iki katına çıkarmayı hedefliyor.
 




Kahve Dünyası dondurmaKahveden çikolataya, unlu mamulden dondurmaya bini aşan ürün çeşidini misafirleriyle buluşturan Kahve Dünyası, yarım asırdır kahve - kakao ticareti yapan ve 30 yıla yaklaşan çikolata deneyimi bulunan Altınmarka Grubu’nun bir üyesi olarak faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye genelinde 35 ilde 200’ü aşkın mağazaya ulaşan marka, 2015’in son aylarında hayata geçirdiği, hızlı ve dinamik şehir hayatını yansıtan Kahve Dünyası Algötür mağazalarının sayısını da 20’ye yükseltti. Marka bunlara ek olarak, Londra’dan Körfez ülkelerine uzanan geniş bir coğrafyada 13 noktada hizmet veriyor.
 
Kahve Dünyası, endüstriyel üretimden uzak, tamamen ev yapımı tarzında dondurma üretiyor ve bu alanda sektörün önemli üreticileri arasında yer alıyor. Markanın bitter çikolatalı, sütlü çikolatalı, fıstıklı, bal badem karamelli, kaymaklı, damla sakızlı, vanilyalı, kahveli, limonlu, çilekli ve vişneli olmak üzere 11 çeşit dondurması bulunuyor. Düşük kalorili yoğurt ve taze meyve dilimleriyle mağazalarında günlük olarak ürettiği yoğurtlu dondurmalarının çok sevilen lezzetleri arasında bulunduğunu belirten Kahve Dünyası Şirket Yönetiminden Sorumlu Altınmarka Grup Şirketleri Yönetim Kurulu Üyesi Kaan Altınkılıç, bununla birlikte özel tasarım karakterli Neşeli Dondurmaları ile çocukların dondurma keyfini artırdıklarını söyledi. Dondurma pazarına genel olarak bakıldığında Türk halkının öncelikli tercihinin klasik çeşitler olarak da bilinen kaymaklı dondurma ve çikolatalı dondurma olduğunu kaydeden Altınkılıç, “Bizim misafirlerimizin ilk tercihi de bu iki dondurmadan yana. Çikolatalı dondurmada, bitter çikolatalı çeşidimiz bir adım öne çıkıyor. Diğer dondurma çeşitlerimizin de sevilerek tüketildiğini görüyor, bu nedenle misafirlerimize değişmeyen formülleri ile Kahve Dünyası’nda alıştıkları özel dondurma lezzetini sunmaya devam ediyoruz” dedi.
 
Koruyucu ve katkı maddesi yok
Kahve Dünyası olarak sadece kendi ürettikleri ürünlerin satışını gerçekleştirdiklerini ifade eden Kaan Altınkılıç, dondurmalarını da bu doğrultuda hem fabrika hem de mağaza olarak hizmet verdikleri Kahve Dünyası Fabrika Kemerburgaz’da ürettiklerini açıkladı. Yıllık 750 ton dondurma üretim kapasitesine sahip olduklarını anlatan Altınkılıç, “Dondurmalarımızda besin değeri yüksek keçi sütü, tam yağlı Jersey inek sütü ve dağlık bölgelerde yetişen orkide bitkisinin köklerinden elde edilen salep kullanıyoruz. Bunun yanı sıra gerçek vanilya çubuğu, yüzde 100 gerçek çikolata, Gaziantep’in en kaliteli Barak fıstığı, çeşitli kuru yemişler ve taptaze meyveler kullanıyoruz. Yerli üreticilerden tedarik ettiğimiz ham maddelerimizi hiç vakit kaybetmeden üretime alıyor, ardında en uygun sevkiyat koşullarıyla mağazalarımıza ulaştırıp misafirlerimizin beğenisine sunuyoruz. Dondurmalarımız hiçbir yapay katkı maddesi, tatlandırıcı ve koruyucu içermiyor. Kısacası dondurmayı dondurma yapan tüm o lezzet faktörlerini en üst düzeyde sağlıyoruz” diye konuştu.
 
Dondurma kategorisinde, kendileri ve misafirleri için artık klasikleşen lezzetlerinin yanına her ay sürpriz bir dondurma eklediklerini dile getiren Kahve Dünyası Şirket Yönetiminden Sorumlu Altınmarka Grup Şirketleri Yönetim Kurulu Üyesi Kaan Altınkılıç, “Ayın dondurması, her ayın biri itibarıyla mağazalarımızda satışa sunuluyor, ayın son gününde ise servisimizi noktalıyoruz. Bu dondurmaların içeriğini belirlerken mevsime ve özel günlere dikkat ediyoruz” ifadelerini kullandı.
 
Dondurma üretiminin ’i ihracata
Dondurma kategorisinde hızlı şekilde büyümeye devam edeceklerini açıklayan Kaan Altınkılıç, bu kategorideki üretimlerini iki katına çıkartmayı hedeflediklerini söyledi. Dondurmalarını kendi mağazalarının yanı sıra başta oteller ve restoranlar olmak üzere Türkiye’nin önde gelen birçok işletmesinde de tüketicilerle buluşturduklarını aktaran Altınkılıç, “Bunun yanı sıra yurt dışındaki satış noktalarımızın sayısının artmasıyla birlikte dondurma ihracatımız da büyüyecek. Yurt dışındaki mağazalarımızın çoğunluğunu oluşturan Körfez ülkelerinin sıcak iklimde olmalarının da etkisiyle mevcut dondurma üretimimizin yüzde 15’ini ihraç ediyoruz” dedi.