Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Mondelēz International, Chipita Global’i satın alma işlemini tamamladı

Mondelēz International,Inc, kruvasan ve atıştırmalıklar üretiminde Avrupa lideri Chipita Global’in satın alınması işlemini tamamladı.
 




Mondelez satın alamaMondelēz International, Inc (Nasdaq: MDLZ) kruvasan ve pişmiş atıştırmalıklar kategorisinde Orta ve Doğu Avrupa'nın hızla büyüyen lider firmalarından Chipita Global S.A.'nın satın alımının tamamlandığını duyurdu. Gerçekleşen satın alma, Mondelēz International’ın Avrupa'da geniş bir yelpazede unlu mamüller sunmasını sağlayarak bu segmentte artan tüketici talebini karşılayacak. Mondelēz International’ın Oreo ve Milka gibi ikonik markalarının Chipita Global S.A’nın kruvasan ve 7days gibi atıştırmalıkları ile bir araya gelmesi aynı zamanda inovasyon için büyük bir potansiyel de yaratacak. Chipita ürünleri şimdiden 50'den fazla ülkede iki milyar tüketiciye ulaşıyor.
 
Mondelez Avrupa Başkan Yardımcısı ve Başkan Vince Gruber konuyla ile ilgili olarak; “Chipita, yetenekli çalışanlardan oluşan, sağlam temeller üzerine kurulmuş çok iyi bir şirket. Mondelēz International olarak atıştırmalık sektöründe küresel bir lider olma stratejimizi geliştirmek bizim için heyecan verici. Chipita’nın çalışanlarını, sevilen markalarını ve güçlü mirasını karşılamayı dört gözle bekliyoruz. Gerçekleşen satın alma, Mondelēz International'ın Avrupa genelindeki büyümesini hızlandıracak, Orta ve Doğu Avrupa'da hızla büyüyen esas pazarlardaki varlığını genişletmeye de yardımcı olacak" dedi.
 
Devralma sonrasında Chipita'nın operasyonlarını yönetmek ve 2022'deki entegrasyon sürecini desteklemek için kurulan geçici yönetim ekibine yaklaşık 20 yıldır Mondelēz International'da çalışan ve Güneydoğu Avrupa'da kapsamlı deneyime sahip olan Ivo Naydenov başkanlık edecek. Ivo Naydenov da “Yeni meslektaşlarımızla birlikte çalışarak, inovasyonu ve tüm bunları mümkün kılan harika yeni ürün kombinasyonlarını destekleyebilecek olmak mutluluk verici. Devralma ile sadece birbirimizden öğrenme değil, birlikte büyüme, çalışanlarımız ve markalarımız için yeni bakış açıları yaratma fırsatı da elde edeceğiz“ diyerek yeni organizasyonla ilgili düşüncelerini paylaştı.