Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Aile yadigarı lezzetler “Sinangil 60 Yıllık Tarifler” kitabında toplanıyor

Türkiye’nin ilk paketli un markalarından Sinangil, 60. yılında nesilden nesile aktarılmış, aslına uygun unlu lezzetlerin tariflerini “Sinangil 60 Yıllık Tarifler” kitabında topluyor. Şef ve sosyal medya fenomeni Şükran Kaymak’ın çağrısıyla başlayan kampanya doğrultusunda, Sinangil’i sosyal medyada takip eden katılımcılardan gelen tarifler öncelikle jüri tarafından değerlendirilecek. Ardından seçilen 60 farklı lezzet ve hazırlanışları, hem kitapta yer almaya layık görülecek hem de Sinangil’in sosyal medya hesapları ile kampanyaya özel web sitesinde paylaşılacak.  




Sinangil logo60. yılını kutlayan Sinangil, sosyal medyada başlattığı kampanyayla zengin Türk mutfağının orijinal lezzet sırlarını gün yüzüne çıkarıyor. Şef ve sosyal medya fenomeni Şükran Kaymak’ın çağrısı ile başlatılan kampanya kapsamında, Sinangil’in Instagram takipçilerinin yolladığı nesilden nesilden aktarılarak aslını koruyan unlu lezzetlerin tarifleri ve bu tariflerin hikayeleri “Sinangil 60 Yıllık Tarifler” kitabında toplanıyor.
 
Kampanya nasıl ilerleyecek? 
#ununuduymayankalmasın etiketiyle hayata geçen kampanyaya katılım için Sinangil’in instagram hesabı takibe alındıktan sonra aile yadigarı unlu lezzetlerin yapılışı, bunlarla ilgili anılar ve istenirse eski aile fotoğrafları Sinangil Instagram hesabına doğrudan mesaj (DM) yolu ile iletilmesi gerekecek. Daha sonra kampanyanın yüzü Şükran Kaymak ve Sinangil şeflerinin da aralarında yer aldığı jürinin seçeceği 60 tarif, hikayeleriyle birlikte “Sinangil 60 Yıllık Tarifler” kitabına girmeye hak kazanacak. Kitapta yer alacak tariflerin hazırlanışının detaylı bir şekilde anlatıldığı videolara ise Sinangil’in sosyal medya hesaplarından ve kampanyaya özel web sitesinden de erişilebilecek. Kampanyayla ilgili detaylı bilgiler, Sinangil’in Instagram hesabından duyurulacak.
 
Sinangil kitapSinangil 60 yaşında
Eksun Gıda bünyesinde faaliyet gösteren ve 1963 yılından günümüze un sektörünün gözde markalarından olan Sinangil’in Türk mutfağındaki mazisi 60. yılını doldurdu. Türkiye’nin ilk paketli ununu üreticilerinden ve perakende un pazarında lider markaları arasında yer alan Sinangil; çok amaçlı unlar, fonksiyonel unlar, geleneksel unlar, hazır ekmek karışımları, irmik, kek unları, geleneksel ürünler, özel amaçlı unlar, glütensiz unlar, pastacılık malzemeleri, pişirme yardımcıları ile tatlı serisi kategorilerinde 200’den fazla ürünü tüketiciyle buluşturuyor. İnsan odaklı bir yaklaşım benimseyen Sinangil, AR-GE merkezinde geliştirdiği yenilikçi ürünler ile ihtiyaca göre un anlayışını sürdürülebilir çalışmalarla destekliyor. Bu doğrultuda, Sinangil Gluten Yok markası altında glütensiz un, ekmek ve atıştırmalıklar üreterek çölyak hastalarına ve glütensiz beslenmeyi tercih edenlere yönelik önemli bir gereksinimi karşılıyor.