Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Humm Organic’e yeni genel müdür  

Organik atıştırmalık sektörünün önde gelen markalarından Humm Organic'in genel müdürlük görevine pazarlama ve marka yönetimi alanının deneyimli isimlerinden Melek Soklangıç Dinçer getirildi. Ekim ayı itibarıyla yeni görevine başlayan Dinçer, markanın sürdürülebilir büyüme ve globalleşme hedeflerine yön verecek çalışmalara liderlik etmeyi hedefliyor.




Melek Soklangıç Dinçer
 
Sektörde 30 yıllık deneyime sahip olan Melek Soklangıç Dinçer, pazarlama kariyerine 1995 yılında Sezginler A.Ş.'de başladı. Türkiye'nin önde gelen markalarında global pazarlama ve marka stratejileri alanında uzun yıllardır üst düzey yönetici olarak görev yapan Dinçer, Ülker Grubu, Hayat Kimya (Molfix ve Molped), Dyo Boya ve Chakra gibi önemli markalarda yerel ve global pazarlama operasyonlarını yönetti. 
 
Markanın sürdürülebilir büyüme ve globalleşme hedeflerine yön verecek 
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan ve Koç Üniversitesi Executive MBA programını tamamlayan Melek Soklangıç Dinçer, aynı zamanda Fractional CMO Türkiye Platformu'nun kurucusu ve Marka Konseyi Derneği üyesi. Ekim ayı itibarıyla Humm Organic’te genel müdürlük pozisyonuna getirilen Dinçer, yeni görevinde markanın sürdürülebilir büyüme ve globalleşme hedeflerine yön verecek çalışmalara liderlik etmeyi hedefliyor.
 
Humm Organic, Türkiye’de organik atıştırmalıkları tüketiciyle buluşturan ve pazardaki en geniş ürün gamına sahip markalardan biri. Kurabiyeden glutensiz meyve lokumuna, grissiniden barlara ve glutensiz keklere kadar tüm ürünler 0 organik; şeker ilavesiz, renklendirici ve koruyucu içermeyen “temiz içerikli” reçetelerle hazırlanıyor. Markanın ana hedefi, Humm Organic ürünleriyle büyümüş olan ebeveynlerin çocuklarına da bu ürünleri güvenle verdiği, kuşaktan kuşağa aktarılan bir ‘love brand’ olmak.