Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Knorr Çabuk lezzet ve teknolojiyi bir araya getirdi

Knorr Çabuk, makarna severlerin favori lezzetlerinden Mac & Cheese’i Calve’nin gurme sosu Ranch ile buluşturdu. Lansman için çekilen 3 karelik fotoğraflar, yapay zeka teknolojisine tanıtılarak uzun bir reklam filmine dönüştürüldü. Hazırlanan kampanya filmi, AI ile hareketlenen görseller ve enerjik müziğiyle herkesi Knorr Çabuk Mac & Cheese Ranch’in lezzetini tatmaya davet ediyor.




Knorr Çabukİnovatif yaklaşımıyla kategorisinde öne çıkan markalardan Knorr Çabuk, yeni Mac & Cheese Ranch lansmanı için “Nerden Baksan Çok Lezzetli!” sloganıyla hazırlanan kampanyasında, lezzet ve teknolojiyi bir araya getirdi. Ürünün pratikliğinden yola çıkarak dijital çağın yenilikçi üretim biçimleriyle yeni reklam filmini hayata geçiren marka, filmde AI tarafından hareketlendirilen görseller, enerjik ve dikkat çekici bir müzikle birleşerek hem ürünün ruhunu yansıtıyor hem de insanlara görsel ve işitsel bir lezzet deneyimi sunuyor.
 
Kampanya, gamer’lardan genç profesyonellere, öğrencilerden beyaz yakalılara kadar geniş bir hedef kitleye hitap ediyor. Film, tüketicilerin koltukta dizi eşliğinde yemek yemek veya çalışmaya lezzetli bir ara vermek gibi anlarına dokunarak “konforlu yemek” kavramını yeniden yorumluyor.
 
“Lezzeti AI ve müzik ritimleriyle anlattık”
Knorr Çabuk Marka Müdürü İrem Çelik, AI destekli kampanyayla ilgili olarak; “Calve ile birlikte hayata geçirdiğimiz Knorr Çabuk Mac & Cheese Ranch, makarna severlere hem pratik hem de konforlu bir lezzet sunuyor. Kampanya filmimizi alışılagelmişin dışında yalnızca 3 fotoğraf karesi üzerinden tamamen yapay zekayla oluşturduk. Beş kişilik bir AI prodüksiyon ekibiyle tamamlanan proje, reklam sektöründe sürdürülebilir, hızlı ve yaratıcı bir üretim modeli olarak öne çıkıyor. AI ile hareket kazanan görseller ve enerjisi yüksek müziğimizle izleyicilere lezzeti hissettiren dinamik bir deneyim sunmayı hedefledik” dedi.