Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Milk Academy’den Fenerbahçe Beko’ya resmi sponsorluk

Süt ve süt ürünleri sektörünün dinamik markalarından Milk Academy, Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın 2025-2026 basketbol sezonu resmi forma sponsoru’ olarak potada da gücünü göstermeyi hedefliyor. Sporun çocukların ve gençlerin fiziksel ve zihinsel gelişimindeki önemli rolünün bilinciyle hareket eden firma, sponsorluk anlaşmasını yalnızca bir iş birliği olarak değil aynı zamanda spora ve gençlere destek olarak konumlandırıyor.




Milk Academy - Fenerbahçe BekoFenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nın resmi sponsorluğunu üstlenerek dünya spor arenasında Türkiye’yi önemli yerlere taşıyan Türk basketbolunun bir parçası olduklarını belirten Milk Academy CEO’su Hüseyin Balcı, bu iş birliğiyle spor yapan çocukları ve gençleri desteklemenin yanı sıra, sağlıklı yaşam ve dengeli beslenme konusunda da ailelerde farkındalık yaratmayı amaçladıklarını söyledi. Balcı, “Sporu ve sağlıklı yaşamı teşvik eden, çocukların ve gençlerin gelişimine katkı sağlayan bir marka olarak Türk sporunun gelişmesine ve uluslararası arenada artan başarılarımıza katkılarımızı sunmak önemli bir motivasyonumuz” diyerek Milk Academy’nin sponsorluğa verdiği önemin altını çizdi.
 
Türk sporuna ve genç nesillerin gelişimine katkı sağlamayı hedefliyor
Süt ürünlerinde 2006’dan bu yana güçlü bir üretici vizyonuna sahip ve ihracat pazarında etkin bir oyuncu olan Milk Academy, sporu ‘disiplin, özgüven ve takım ruhu kazandıran bir yaşam biçimi’ olarak konumlandırıyor. 2025 yılı itibarıyla perakende sektörüne de adım atarak Mustafakemalpaşa’daki fabrikasında yüzde 100 taze sütten ve el değmeden ürettiği labne, sürülebilir peynir, mozzarella, tost peyniri gibi çeşitleriyle tüketicisiyle buluşan Milk Academy, potadaki bu önemli iş birliğiyle hem genç nesillerin gelişimine katkı sağlamayı hem de Türk sporunun yükselen başarılarına destek olmayı amaçlıyor.