ETİ ve TBWA\Istanbul’dan stratejik iş birliği
05/11/2025 - 15:05:00
Türkiye’nin sevilen gıda markalarından ETİ, iletişim ve marka stratejilerinde yeni bir döneme adım atıyor. Türkiye’de ve dünyada markalarının iletişim yolculuğunu şekillendirmek üzere ETİ, yapılan konkur sonucunda kazanan reklam ajansı TBWA\Istanbul ile kapsamlı bir stratejik iş birliğine imza attı.
ETİ Çikolata, Maximus, Karam Gurme ve Karam markalarıyla hali hazırda yürütülen iş birliğini genişleten ETİ; Crax, Gong, Canga, Lifalif, Petito, Hoşbeş, Tutku, ETİ Çikolatalı Gofret ve ETİ kurumsal markayla ilgili yaratıcı süreçlerini de TBWA\Istanbul çatısı altına taşıdı. Yeni dönemde, TBWA\Istanbul’un 30 yıla yaklaşan deneyimi, yaratıcı gücü ve global vizyonu ile ETİ’nin marka portföyünün stratejik pazarlama iletişimi geleceği bu birliktelikle şekillenecek.
“Global büyüme yolculuğumuzu destekleyecek bir ortaklık”
ETİ Türkiye Pazarlama Başkanı Alper Eroğlu iş birliği hakkında, “TBWA\Istanbul’un güçlü stratejik yaklaşımı ve yaratıcı vizyonu, ETİ markalarının gelecek dönemdeki hedefleriyle büyük bir uyum içinde. Markalarımızın Türkiye’deki güçlü mirasını korurken, global ölçekte büyüme yolculuğumuzu destekleyecek bir ortaklık kurduğumuza inanıyoruz” dedi.
TBWA\Istanbul CEO’su Nilgün Burcu Özdemir ise yaptığı açıklamada; “ETİ markasının uzun yıllara dayanan kıymetli marka yönetimi, yenilikçi bakış açısı ve Türkiye’den dünyaya açılan değerli markalarından biri olması, ajansımız için de çok özel bir anlam taşıyor. ETİ, hem stratejik hem de duygusal olarak bizim için önemli bir kategori. Eminim birlikte hem konuşulacak, hem markaya değer katacak, hem de ticari başarı getirecek işlere imza atacağız” diyerek birlikteliğin her iki taraf için de hayırlı olmasını diledi.