Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
3 bin lezzet sever Lezita ürünleriyle tadım yaptı

Zengin ürün koleksiyonu ve sürpriz yenilikleriyle EDT – Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Buluşması’na katılan Lezita, fuarda ilgi odağı oldu. 
 




LezitaAbalıoğlu Grubu’nun bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Lezita markası, 20-23 Eylül tarihleri arasında CNR Expo Yeşilköy’de yapılan EDT – Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Buluşması’nda yerli ve yabancı katılımcılarla buluştu.
 
Sektörünün en büyük et entegre tesisine sahip olan Lezita, taze ve dondurulmuş piliç etinden şarküteri ve köfte ürünlerine, modern kaplamalı ürünlerden döner gibi geleneksel tatlara kadar birçok ürününü ziyaretçilerin deneyimine sundu. Şeflerin hazırladığı özel menülerle aralıksız olarak tadımlar yapan Lezita’nın standı, fuarın çekim alanı haline geldi. 4 gün boyunca 3 bin lezzet sever Lezita ürünlerinin tadına bakma fırsatı buldu.
 
“Ev dışı tüketime ciddi yatırım yapıyoruz”
Üçüncü kez katıldıkları EDT’nin kendileri için oldukça verimli geçtiğini söyleyen Lezita Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Cumhur Uzunoğlu fuarı şu sözlerle değerlendirdi: “EDT Fuarı’nda sevilen ürünlerimizi ve önümüzdeki dönemde sektörde fark yaratacak yeniliklerimizi katılımcılarla buluşturduk. İş ortaklarımızla yeni fırsatlar yaratacak kritik görüşmeler yaptık. Hem sektör temsilcileri hem de lezzet severler fuar boyunca bizi yalnız bırakmadı. Şeflerimizin hazırladığı özel menüler çok beğenildi; 4 gün boyunca standımızın önünde uzun kuyruklar oluştu. Lezita olarak ev dışı tüketim kategorisine ciddi yatırımlar yapıyoruz. Lezita’nın et entegrasyon halkasının bir zinciri olan ileri işlenmiş ürünler grubunun kaplama hattında yapılan yatırımlarla 2017’nin Ağustos ayında kapasitemizi 0’ün üzerinde artırdık. EDT Fuarı’nda gördüğümüz yoğun ilgi, bu yatırımların ardından beklediğimiz başarının bir işareti oldu. Bu nedenle çok mutluyuz.”