Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Heinz’ın yeni reklamı Türkiye’den

150 yılı aşkın geçmişiyle ketçap denildiğinde akla ilk gelen markalardan olan Heinz, lezzetinin yaratacağı beklenmedik davranışları eğlenceli bir şekilde öyküleştiren yeni kampanyasıyla tüketicilerin karşısına çıktı. İlk kez Türkiye’de çekilen yeni reklam filmi farklı ülkelerde de gösterime girecek.




Heinz reklam görseliDünyanın önde gelen yiyecek ve içecek şirketlerinden Kraft Heinz. Heinz Ketçap için Türkiye'de marka iletişimine start verdi. Heinz için Türkiye’de çekilen ilk reklam filmi gösterime girdi. Marka için yakın zamanda VML Türkiye adı altında çalışmalarına devam edecek olan Wunderman Thompson Türkiye imzasıyla hazırlanan kampanyanın kreatif platformu yurt dışına da ihraç ediliyor. Eğlenceli bir anlatıma sahip reklam filminin Avrupa, Orta Doğu ve Güney Amerika’da da birçok ülkede farklı zamanlarda yayına girmesi planlanıyor. 
 
İlk kez Heinz deneyen kullanıcıların eğlenceli anlarının gösterildiği kampanyanın ilk reklam filmi bir İtalyan şefin, pizzaya sıkılan ketçaba verdiği tepkiyle başlıyor. Şefin ‘Ne yapıyorsun’ şeklindeki bakışlarına yansıyan tepkisinin ardından, ilk kez denediği bu lezzetten ayrılamadığı bir öykü anlatılıyor. O sırada, restoranın önünde kocaman bir sıra… Restoran kapalı… O da ne? Şef, pizzasına ketçap sıkmış afiyetle yiyor; Beklemediğin kadar seveceksin, Dikkatli dene!
 
Devamında farklı öykülerin gösterileceği bu kampanyanın ilk reklam filminin yönetmen koltuğunda Mariano Lemon otururken, filmde Türk oyuncular da rol aldı.
 
Heinz Ketçap'ın reklam filmini aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.