Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Pidem, yeni kimliğiyle pideyi yurt içi ve dışında sevdirmeyi hedefliyor

Türkiye’nin önde gelen pide zincirlerinden Pidem, marka dönüşüm yolculuğuna tüm hızıyla başladı. Pidem Pazarlama Müdürü Göksu Şirin, “Türkiye’nin en yaygın pide zinciri olarak misafirlerimizi her restoranımızda en kaliteli malzemelerle hazırlanan, en lezzetli pidelerle buluşturarak lezzet yolculuğumuza aralıksız devam edeceğiz” dedi.




Pidem reklam görseliUnlu mamuller ve pide sektörünün yenilikçi markalarından Pidem, 2024 yılına dönüşüm rüzgârıyla başladı. Yeni yılda başladığı marka dönüşüm yolculuğuyla ulusal ve uluslararası alanda pideyi tanıtmayı ve daha geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlayan firma, logosundan şubelerine markasını yenilerken, pidenin geleneksel lezzetini koruyarak ona modern ve çekici bir dokunuş eklemeyi hedefliyor. Yakın zamanda duyurulan reklam kampanyası ‘Yiyenim’ ile yenilikçi ve dinamik yaklaşımını izleyicilere aktaran Pidem, mevcut misafir kitlesini koruyarak geleneksel lezzetlerini yeni tüketici profillerine de aktarmayı hedefliyor.
 
Pideyi dünyaya tanıtacak 
Pidem Pazarlama Müdürü Göksu Şirin konuyla ilgili yaptığı açıklada, “PİDEM olarak ilk günden bugüne koruduğumuz kalitemiz ve lezzetimizle misafirlerimizi ağırlıyoruz. Lezzetli bir pide hazırlamanın, hamur açmak gibi incelikli bir iş olduğunun farkındayız. Bunun için restoranlarımızda her siparişte kişiye özel günlük hamur açıyor, sürekli denetimden geçen en taze ve en kaliteli malzemeleri kullanarak pidelerimizi misafirlerimizin beğenisine sunuyoruz. Pideyi saflığı, tazeliği, iştah açıcılığı, bereketiyle yiyenler için daha değerli hale getirdikten sonra, pidenin önce ülkemizde gururla sahiplenilen ulusal bir lezzet, daha sonra ise globalde hak ettiği değeri gören bir yiyecek olmasını istiyoruz” dedi.