Etiketler: pide
Ramazan pidesi satışları 5 kat arttı
Türkiye’nin önde gelen yeni nesil online süpermarket uygulamalarından istegelsin, Ramazan ayının ilk yarısının satış verilerini açıkladı. Ramazan’ın simgesi pide ve hurma satışlarındaki artış dikkat çekti. Ramazan pidesi satışları geçen yıla göre beş kat artarken, hurma satışlarının ise iki kat arttığı görüldü. istegelsin’in, uygulamaya koyduğu kargoyla teslim özelliğiyle ise en çok çikolata, bisküvi, kahve ve çay siparişi verildi.
Pidem, yeni kimliğiyle pideyi yurt içi ve dışında sevdirmeyi hedefliyor
Türkiye’nin önde gelen pide zincirlerinden Pidem, marka dönüşüm yolculuğuna tüm hızıyla başladı. Pidem Pazarlama Müdürü Göksu Şirin, “Türkiye’nin en yaygın pide zinciri olarak misafirlerimizi her restoranımızda en kaliteli malzemelerle hazırlanan, en lezzetli pidelerle buluşturarak lezzet yolculuğumuza aralıksız devam edeceğiz” dedi.
Aktaşlar'ın eksi 40 derecede dondurulan ürünleri global pazarlarda ısınıyor
Anadolu’nun zengin tatlarını günümüz sofralarına pratik ve lezzetli bir şekilde taşıyan Aktaşlar Lezzet Grubu, tüketicilerini Türk mutfağının köklü kültürel tatlarıyla buluşturuyor. Soğuk zincir teknolojisi sayesinde eksi 40 derecede dondurulan ürünlerini, uluslararası kalite standartlarıyla global pazara taşıyarak sektöründe fark yaratmayı hedefleyen firma, sıfır atık hedefleri ve çevre dostu projeleriyle de dikkat çekiyor. Enerji verimli makinelerle yılda ortalama yüzde 20-30 arasında enerji tasarrufu sağlayan Aktaşlar Lezzet Grubu, yılda 100-150 ton atığı geri dönüştürüyor.