Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: pide

Usta Pideci paket servise başladı



Pide severleri TAB Gıda güvencesi altında birbirinden lezzetli pidelerle buluşturan Usta Pideci paket servise başladı.

Ramazan pidesi satışları 5 kat arttı



Türkiye’nin önde gelen yeni nesil online süpermarket uygulamalarından istegelsin, Ramazan ayının ilk yarısının satış verilerini açıkladı. Ramazan’ın simgesi pide ve hurma satışlarındaki artış dikkat çekti. Ramazan pidesi satışları geçen yıla göre beş kat artarken, hurma satışlarının ise iki kat arttığı görüldü. istegelsin’in, uygulamaya koyduğu kargoyla teslim özelliğiyle ise en çok çikolata, bisküvi, kahve ve çay siparişi verildi.
 

Pidem, yeni kimliğiyle pideyi yurt içi ve dışında sevdirmeyi hedefliyor



Türkiye’nin önde gelen pide zincirlerinden Pidem, marka dönüşüm yolculuğuna tüm hızıyla başladı. Pidem Pazarlama Müdürü Göksu Şirin, “Türkiye’nin en yaygın pide zinciri olarak misafirlerimizi her restoranımızda en kaliteli malzemelerle hazırlanan, en lezzetli pidelerle buluşturarak lezzet yolculuğumuza aralıksız devam edeceğiz” dedi.

Aktaşlar'ın eksi 40 derecede dondurulan ürünleri global pazarlarda ısınıyor



Anadolu’nun zengin tatlarını günümüz sofralarına pratik ve lezzetli bir şekilde taşıyan Aktaşlar Lezzet Grubu, tüketicilerini Türk mutfağının köklü kültürel tatlarıyla buluşturuyor. Soğuk zincir teknolojisi sayesinde eksi 40 derecede dondurulan ürünlerini, uluslararası kalite standartlarıyla global pazara taşıyarak sektöründe fark yaratmayı hedefleyen firma, sıfır atık hedefleri ve çevre dostu projeleriyle de dikkat çekiyor. Enerji verimli makinelerle yılda ortalama yüzde 20-30 arasında enerji tasarrufu sağlayan Aktaşlar Lezzet Grubu, yılda 100-150 ton atığı geri dönüştürüyor.

Aktaşlar pideyi küresel bir lezzet haline getirmeyi hedefliyor



Aktaşlar Lezzet Grubu, geleneksel Türk mutfağının en sevilen lezzetlerinden pideyi modern üretim teknolojileriyle buluşturarak dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. 50’ye yakın ülkeye ihracat yapan ve özellikle ABD ile İngiltere pazarlarında güçlü büyüme kaydeden marka, kalite ve lezzetten ödün vermeden inovatif yaklaşımıyla global sofraların vazgeçilmezi olmayı hedefliyor.