TAB Gıda’dan 2025’in üçüncü çeyreğinde güçlü büyüme
31/10/2025 - 15:21:00
TAB Gıda, dijital dönüşüm yatırımları ve güçlü marka ekosistemiyle sürdürülebilir büyümesine hız kesmeden devam ediyor. Sistem genelinde satışlar %49 artışla 17,4 milyar TL’ye ulaştı, dijital satışların payı %48 seviyesine yükseldi.
“2025’in üçüncü çeyreğinde de büyüme ivmemizi koruduk”
TAB Gıda Co-CEO’su Özgür Çetinkaya, üçüncü çeyrek sonuçlarına ilişkin olarak yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: “2025’in üçüncü çeyreğinde de operasyonel gücümüz, ölçek avantajımız ve yenilikçi ürün stratejilerimizle büyüme ivmemizi koruduk. Bu dönemde 76 yeni restoran açarak yılın geride kalan dokuz aylık dönemindeki toplam restoran açılış sayısını 165’e çıkardık. Böylece toplam restoran sayımız 1975’e ulaştı. Franchise restoranların portföyümüzdeki payı %44 ile şirket tarihimizdeki en yüksek seviyelerden birine çıktı. Güçlü bilanço yapımızı ve nakit pozisyonumuzu korumaya devam ediyoruz. Finansal borcumuzun yok denecek seviyede olması, büyüme stratejilerimizi güvenle sürdürmemize imkân tanıyor.”
“Dijital dönüşüm yatırımlarımız, büyümemizin itici gücü olmaya devam ediyor”
TAB Gıda Co-CEO’su Sinan Ünal üçüncü çeyrek sonuçlarına ilişkin yaptığı değerlendirmede; “Üçüncü çeyrekte toplam fiş sayımız %23 artışla 66,6 milyona ulaştı. Değer odaklı menülerimiz müşteri trafiğini desteklerken, premium ürünlerimiz ve kampanyalarımız ortalama sipariş tutarımızı artırdı. Özellikle marka iş birliklerimiz ve oyuncak kampanyalarımızın desteğiyle çocuk menüsü satışlarında %80 artış sağlayarak müşterilerimizden büyük ilgi gördük. Dijital satışlarımızın toplam satışlardaki payı %48 seviyesine ulaştı. Sistem genelinde kurulumunu tamamladığımız toplam 2.400’e yakın self-servis sipariş ekranları müşteri deneyimini iyileştirirken, sipariş başına harcamaları artırmaya devam ediyor. Tıkla Gelsin, QR kod ve self-servis ekran kanallarındaki güçlü performans, kârlılığımıza önemli katkı sağlamayı sürdürüyor” diye konuştu.
“Güçlü marka ekosistemimiz, sürdürülebilir büyümenin temelini oluşturuyor.”
TAB Gıda Co-CEO’su Gökhan Asok ise, “TAB Gıda olarak 2025’in üçüncü çeyreğinde de büyümemizi tüm paydaşlarımızla birlikte sürdürdük. İnsan kaynağımız, franchise iş ortaklarımız ve yatırımcılarımızla birlikte oluşturduğumuz güçlü ekosistem, başarımızın en önemli temeli. Genç kitlelerle dijital platformlarda, ailelerle sahada güçlü bağlar kurmaya devam ediyoruz. Yalnızca bu yıl 22 festivalde yer alarak markalarımızı milyonlarca tüketiciyle buluşturduk. Stratejik hedeflerimiz doğrultusunda hem yeni restoran açılışlarıyla hem de mevcut müşteri tabanımızda ziyaret sıklığını artırmaya yönelik çalışmalarımızla büyümemizi pekiştiriyoruz. TAB Gıda’yı daha güçlü bir geleceğe taşımak için aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” şeklinde açıklamalarda bulundu.