Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Enerji içeceği Ge-Man Türkiye pazarına giriyor

Temmuz itibariyle tüketicilerle buluşacak Ge-Man, yılda 140 milyon kutu ve buna karşılık 57 milyon litre enerji içeceği tüketilen Türkiye pazarına hızlı bir giriş yapmayı hedefliyor. 
 




Ge-ManBu yıl tüketimini 6,5 milyar litreye ulaştırması beklenen enerji içeceği pazarına Avrupalı uzmanlar tarafından özel olarak formüle edilen yeni bir marka giriyor. Ge-Man adıyla Temmuz ayında tüm Avrupa ve Ortadoğu ülkeleri ile birlikte Türkiye’de ve KKTC’de eşzamanlı olarak piyasaya sunulacak içecek, günlük yaşamda ve spor esnasında ihtiyaç duyulan gücü sunmakta oldukça iddialı. 
 
Pazardaki dengeleri değiştirerek birkaç yıl içinde sektörde liderliği hedefleyen Ge-Man, güçlü bir bayilik ağı oluşturarak Türkiye ve KKTC’deki tüketicilere ulaşmak için çalışmalara başladı. Marka, gelecek bayilik taleplerini uluslararası stratejileri doğrultusunda değerlendirmeye alacak. Ge-Man Türkiye ve KKTC Distribütörü Murat Yiğitbaşı, Türkiye Enerji İçeceği sektörüne sunacakları Ge-Man ile ilgili iddialı açıklamalarda bulundu. 
 
Enerji içeceği pazarında şu an büyük payı alan 2-3 markanın dışında bilinen başka bir markanın bulunmadığını belirten Yiğitbaşı, “Merdiven altı diye tabir ettiğimiz birçok ürün var ancak biz kesinlikle liderliğe oynayacağız. Dünyada ilk kez bir enerji içeceği organik özelliğe sahip, özel olarak hazırlanan formülünde çeşitli bitkiler var. Şu an ürünün bayilik sistemini oluşturmak için yoğun bir çalışma temposu içindeyiz. Geri planda kalmayacağız, sürekli ivme kazanarak söz sahibi olacağız. Ge-Man hem tadı hem de enerjisiyle kısa sürede tüketicilerin beğenisini kazanacaktır.” dedi