Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Migros mağazalaşmada gaza bastı

Gıda perakendesinin önemli oyuncularından Migros Grubu, 2012 yılının ilk 9 ayında çift haneli büyüme ve karlılık hedefine ulaşarak ciroda % 14, faaliyet karında büyüme elde etti.





migros1.jpg

2012 sonuçları ile birlikte, Migros’un 2008-2012 dönemini kapsayan 4 yıllık süreçte süpermarket odağı ile cirosunu toplamda %50 artırmış olacağını söyleyen Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, bugün itibariyle Türkiye’nin 69 ilinde ve yurtdışında toplam 883 noktada tüketiciye ulaştıklarını ifade etti. Tort, “Biz en zor kriz dönemlerinde dahi daima gaza bastık ve yaygınlığımızı artırmak için yeni lokasyonlar yaratarak, yatırıma devam ettik. İlk 9 ayın sonunda, yıl sonu hedefimiz olan 100 ilave mağaza hedefine ulaştık. Bu nedenle yıl sonu hedefimizi revize ederek 150’ye çıkardık. Mağaza sayımızı 890’a çıkarmayı bekliyoruz. 2013’te ise 1000 mağaza sayısını aşmayı hedefliyoruz” dedi.