Banner Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Karma Grup’tan Kriz Atölyesi

Karma Grup, kriz yönetimine yönelik sektörün kalite ve üretim yöneticileri ile atölye çalışmasını 24 Ocak Cuma günü Zuhal Başaran’ın moderatörlüğünde gerçekleştirdi. 
 




Karma Grup kriz atölyesiKatılımcıların kısa bir kriz simülasyonunu deneyimleme şansına sahip oldukları etkinlikte, Karma Grup Eğitim Koordinatörü Selda Bayrakdar ile kriz ve standartların ilişkisi üzerine bilgilendirildiler. Günümüzün sosyal medya dinamikleri, sosyal medyada kriz yönetimi üzerine Dijital Pazarlama Stratejisti Zeynep Kömürcü Bulut‘un sunumuyla yeni jenerasyonun krize etkilerine değinildi. Çok sayıda kriz yönetmediyseniz bu deneyimi ancak risksiz ve sanal bir ortamda simülasyonla edinmenin kriz önlemede önemli rol oynamaktadır” diye konuşan Zuhal Başaran, ”Kriz simülasyonu ne kadar gerçekçi yapılırsa, kurumun krizi yönetmedeki olgunluk seviyesi de aynı oranda artacaktır” dedi.
 
Etkinliğe gösterdikleri ilgi ve vakalardaki başarıları için tüm katılımcılara teşekkür eden Karma Grup Satış ve Pazarlama Koordinatörü Sinem Bahtiyar, “Kriz yönetiminde önemli olan, krizi doğmadan önlemek veya doğan krizi başarıya dönüştürmeye odaklanmak olduğuna dikkat çekmek istedik” diye konuştu.
 
Kriz simülasyonu ve iş sürekliliği hakkında detaylı bilgi için info@karmalt.com’dan Karma Grup uzmanlarına ulaşabilirsiniz.