Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Gıda sektörünün profesyonelleri 5-7 Temmuz tarihlerinde F İstanbul Fuarı'nda buluşacak

F İstanbul Gıda, İçecek, İşleme ve Ambalaj Fuarı 5-7 Temmuz 2022 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde sektör profesyonellerini bir araya getirecek. 
 




F Ä°stanbul görsel22 yıllık fuarcılık geçmişinde ulusal ve uluslararası fuar başarılara imza atan So Fuar Grubu bünyesindeki Federal Fuar & Kongre Yönetimi şirketi tarafından organize edilecek F İstanbul Gıda, İçecek, İşleme ve Ambalaj Fuarı sektöre yeni  bir yön verecek ‘İhracat Platformu’ uygulaması ile katılımcı firmalarına yurt dışından 5000+ alıcı arasından ürünlerini talep edenleri fuardan önce görme ve iletişime geçme imkânı sağlanacak. E-Ticaret sitelerinin, zincir marketlerin, gıda ithalatçıları, üreticileri ve distribütörlerinin, toptancıların ve FMCG Firmalarının ziyaret edeceği fuarın asıl hedefi sektör devlerini profesyonel alıcılarla buluşturmak. 
 
300’ün üzerinde katılımcı firmanın ürünlerini sergileyeceği F İstanbul Gıda, İçecek, İşleme ve Ambalaj Fuarı’nı 40 ülkeden ortalama 6 binin üzerinde profesyonel alıcının ziyaret etmesi hedefleniyor. F İstanbul gıda sanayinin tüm paydaşlarının katılımına açık bir fuar ancak salonları konularına göre ayrılıyor. Buna göre fuarda;
 
2. holde gıda ve içecek üreticileri yer alacak.
 
4. hol gıda işleme, katkı maddeleri ve ambalaj firmalarının sergileme yapacağı bölüm olacak.
 
8. holde ise şekerleme, çikolata, kuru meyve, atıştırmalık ürünleri yer alacak.  
 
F İstanbul'da öne çıkan özellikler
 
So Fuar Grubu bünyesindeki Federal Fuar & Kongre Yönetimi yetkilileri F İstanbul Fuarı’nın öne çıkan özelliklerini şu şekilde sıralıyor:
 
- F İstanbul Türkiye'de organize edilen; işlenmiş gıda, içecek, şekerleme, gıda katkı maddeleri, gıda işleme ve ambalaj endüstrisi dahil gıda sanayisinin tüm paydaşlarının katılımıyla gerçekleşen tek fuardır.
 
- F İstanbul sürekli yeni ticari bağlantılar kurmaya hizmet edecek; üretici, ihracatçı, ithalatçı,  toptancı, dağıtıcı ve zincir marketleri buluşturacak.
 
- F İstanbul dijital altyapısıyla katılımcı ve ziyaretçiyi fuardan önce buluşturmakta ve iletişim altyapısı sunmaktadır. 
 
- F İstanbul, 2 milyarlık bir nüfusun merkezinde yer alan üretici ve ihracatçı Türkiye'de düzenlenmekte ve öncelikle Avrupa, Orta Asya, Afrika ve Orta Doğu pazarlarını hedeflemektedir. 
 
F İstanbul Fuarı İhracat yapmak, yurt dışına açılmak, zincir marketlerle buluşmak isteyen tüm üretici ve aracı firmaların katılımına açık olacak. Türkiye katılımcılarının dışında Azerbaycan, Belarus, Endonezya, Gürcistan, Hindistan, İran, Kazakistan, Mısır, Rusya ve Özbekistan gibi ülkelerden de  pavilion katılımları da fuarda yer alacak.
 
F İstanbul TÜRES iş birliği ile daha güçlü
1.000’i aşkın marka, 12 bine yaklaşan satış noktası, 200 bini aşkın çalışan ve 25 milyar TL’lik ticaret hacmiyle yeme içme sektöründe faaliyet gösteren en etkili STK’lardan olan TÜRES, F İstanbul Fuarı’nda düzenleyeceği farklı ve etkili  panel, sunum  ve etkinliklerle sektör profesyonellerini bir araya getirecek. TOBB izniyle İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek F İstanbul Fuarı; T.C. Ticaret Bakanlığı, T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı ve KOSGEB tarafından destekleniyor. Aynı zamanda fuar, birçok yabancı ülke kurum ve kuruluşları tarafından destek kapsamına alındı.