Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Karma Grup’tan "Tüketici Trendleri ve Tüketiciyi Anlamak" webinarı

Gıda, içecek, ambalaj, kozmetik gibi kritik sektörlere yönelik spesifik eğitim ve danışmanlık hizmeti veren Karma Grup tarafından organize edilen “Tüketici Trendleri ve Tüketiciyi Anlamak” webinarı 25 Nisan Salı günü gerçekleştirilecek. 




Market alıÅ�veriÅ�iDöngüsellik ve sürdürülebilirlik küresel anlamda tüketiciye kadar ulaşırken bu trendler Türkiye’de daha çok çevreye duyarlılıkla kendini gösteriyor. Etik üretim ve kurumsal sosyal sorumluluk markaları belirli kitlelerde sınırlı kalabiliyor. Çevre bilinci gibi toplumsal hassasiyetlere eğilebilen markaların satışlarını ve marka imajlarını belli kitlelerde yükselttiği bilinse de lider markalar bu hassasiyetlerin ne kadarına sahip çıkabiliyor veya topluma yansıtabiliyor?
 
 
Tüketici trendleri webinarıTüketiciyi anlamanın yolları neler?
Karma Grup tarafından organize edilen “Tüketici Trendleri ve Tüketiciyi Anlamak” webinarında, Türkiye’de yükselişe geçen toplumsal hassasiyetleri inceleyerek markaların değinebilecekleri temaları inceleyecek. 25 Nisan Salı günü 15.00 -16.30 saatleri arasında Burcu Yiğiter'in moderatörlüğünde yapılacak webinarda, tüketici trendleri - toplumsal hassasiyeti yüksek tüketiciyi anlamak ve sürdürülebilirlik, çevreye duyarlılık, topluma saygının marka seçimindeki etkisi gibi konu başlıkları üzerinde durulacak.  
 
Kayıt ve İletişim: info@karmalt.com