Feast’ten yılın ilk yarısında yüzde 50’nin üzerinde büyüme
28/08/2025 - 16:27:00
E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, 2025 yılının ilk yarısını yüzde 50’nin üzerinde büyümeyle tamamladı. Kalite, inovasyon ve global stratejide attığı adımlarla dikkat çeken marka, yılın ikinci yarısında çok sayıda yeni ürünü piyasaya sunmaya hazırlanıyor. Bu ürünlerin önemli bir kısmı ise Türkiye’de ilk kez tüketiciyle buluşacak yenilikçi ürünlerden oluşuyor.
Feast Gıda Satış ve Pazarlama Direktörü Ali Kemal Kapıcıoğlu, 2025’in ilk altı ayına ilişkin değerlendirmesinde, “2025’in ilk yarısı bizim için hem kalite standartlarımızı yeniden kanıtladığımız hem de global pazarda daha güçlü bir şekilde konumlandığımız bir dönem oldu. Bununla birlikte Chicago’daki NRA Show 2025 Fuarı, Dubai’deki Gulfood 2025 ve Tokyo’daki Foodex Japan fuarlarına katılarak markamızı dünyanın en prestijli sahnelerinde temsil ettik. Bugün 6 kıtada 70’in üzerinde ülkeye ihracat yapıyoruz ve global pazarlarda iş birliklerimizi sürekli güçlendiriyoruz” ifadelerini kullandı.
“Yerel tarımı destekliyor, ihracatta değer yaratıyoruz”
Feast, sadece ticari büyüme hedefleriyle değil, aynı zamanda yerel tarıma sağladığı destek ve ihracat başarılarıyla da öne çıkıyor. Çiftçilerle uzun vadeli iş birlikleri sayesinde hem ülke ekonomisine hem de sürdürülebilir üretime katkı sağlıyor. Ali Kemal Kapıcıoğlu, ilk yarıda sürdürülebilir tarım ve ihracat başarılarını da öne çıkardı: “Feast olarak sadece ticari büyümeyi değil, toplumsal faydayı da önemsiyoruz. Sözleşmeli tarım modeliyle yıllardır birlikte çalıştığımız çiftçilerimize desteğimizi sürdürdük. Bu sayede yerli üretime değer kattık ve meyve-sebze mamulleri ihracatında sektör ortalamasının üzerine çıkarak önemli bir başarıya imza attık. Tarladan sofraya uzanan zincirde her anlamda sürdürülebilirliği merkeze alıyoruz.”
“Yeni ürünlerimiz Türkiye’de ilk olacak”
Yılın ikinci yarısında Feast’i en çok heyecanlandıran gündem inovatif ürün lansmanları olacak. Marka, sektöre yön verecek ve tüketicilerin beklentilerini aşacak yenilikleri Türkiye’de ilk kez raflara taşımaya hazırlanıyor. Kapıcıoğlu, yılın ikinci yarısında gerçekleştirilecek ürün lansmanlarına dair şu bilgileri verdi: “2025’in ikinci yarısı, Feast için halihazırda sahip olduğu yenilikçi algıyı pekiştireceği bir dönem olacak. Çok sayıda yeni ürün lansmanımız var ve bunların çok büyük bir kısmı Türkiye’de ilk kez tüketiciyle buluşacak. Yalnızca ürün değil tüketim alışkanlıklarına yön veren marka olma hedefimize bağlı olarak, tüketicilerimizin hayatını kolaylaştıran, sağlıklı ve lezzetli ürünler geliştiriyoruz. Yeni ürünlerimizle sektördeki standartları yeniden tanımlayacağız.”