Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: feast

Türkiye’de dondurulmuş gıda tüketimi pandemiyle birlikte %43 arttı



E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast’in Pazarlama Müdürü Tuğçe Işıksoy, Türkiye’de dondurulmuş gıda tüketimi pandemiyle birlikte %43 arttığını belirtti. Işıksoy tazelik, pratiklik, hijyenik şartlarda üretilmesi ve paketlenmiş olarak sunulması gibi faktörlerin dondurulmuş ürünlere talebi hızla artırdığına dikkat çekti. 
 

Feast, BRCGS Sertifikasyonu’nda üst üste 4. kez AA derecesi aldı



Gıda güvenliği ve sürdürülebilirliği konusunda standartlarını sürekli olarak güncelleyen E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, BRCGS Küresel Gıda Güvenliği Standardı sertifikasyon programında 4. kez üst üste AA derecesini almaya hak kazandı.

Feast, ilk AgroFest 2025 etkinliğinde lise öğrencileriyle buluştu


Yayın: 19-03-2025
Kategori: Gıda

Tarım ve gıda endüstrisinde sürdürülebilirlik ve teknoloji entegrasyonunun öneminin artmasıyla birlikte, bu alandaki farkındalığı erken yaşlarda oluşturmak amacıyla AgroFest 2025, 22-23 Şubat 2025 tarihlerinde Feast’in ev sahipliğinde ilk kez lise öğrencilerine özel olarak düzenlendi. Tarım ve gıda sektöründe yenilikçi yaklaşımların ele alındığı etkinlik, gençleri sektörün geleceğine dair bilgilendirmeyi ve farkındalıklarını artırmayı hedefledi.

Feast’e 'İhracatın Yıldızları' ödülü



Türkiye’nin önde gelen dondurulmuş gıda markalarından Feast, 2024 yılında gerçekleştirdiği 10 milyon doların üzerindeki ihracat başarısıyla Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği tarafından verilen İhracatın Yıldızları ödülünün sahibi oldu. 

Feast’ten yılın ilk yarısında yüzde 50’nin üzerinde büyüme



E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, 2025 yılının ilk yarısını yüzde 50’nin üzerinde büyümeyle tamamladı. Kalite, inovasyon ve global stratejide attığı adımlarla dikkat çeken marka, yılın ikinci yarısında çok sayıda yeni ürünü piyasaya sunmaya hazırlanıyor. Bu ürünlerin önemli bir kısmı ise Türkiye’de ilk kez tüketiciyle buluşacak yenilikçi ürünlerden oluşuyor.