Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: farkındalık

PepsiCo Türkiye, yeni projesi PepsiCo Sen’sin ile kadın çalışanlarının hikayelerini paylaşıyor



Kadınların iş hayatındaki yerinin ne kadar önemli olduğuna inanan, kadın istihdamına son derece önem veren ve bireysel farklılıkların iş dünyasına kattığı değerin bilinciyle daha adil bir gelecek inşa etmek hedefiyle faaliyet gösteren PepsiCo Türkiye, çeşitliliği ve kapsayıcılığı destekleyen yeni projesi “PepsiCo Sen’sin”i hayata geçirdi.

Feast’ten tüketicilerde farkındalığı artırmaya yönelik etiket okuma kampanyası



E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, tüketicileri doğru bilgiyle buluşturmak için yeni bir farkındalık kampanyası başlattı. “Bilinçli Tüketici Testi: Etiket Okuma 101” başlığıyla hayata geçirilen kampanya, dondurulmuş gıda alışverişinde etiket okumanın önemine dikkat çekiyor ve tüketicilere ürün seçiminde yol gösterici ipuçları sunuyor.