Deloitte tarafından gerçekleştirilen 2021 Küresel Pazarlama Trendleri anketine göre, şirketlerin yüzde 70’inden fazlası, müşterilerle kurdukları bağları dijital çözümlerle güçlendiriyor. Araştırma, şirketlerin yüzde 63’ünün salgın sonrasında teknolojiyi daha sık kullanmayı planladığını gösteriyor.
PepsiCo Türkiye ve Sürdürülebilirlik Akademisi’nin ev sahipliğinde İstanbul’da düzenlenen 4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu, bu yıl “Gıda Sistemlerini Dönüştürmek” temasıyla gerçekleştirildi. Şef Refika Birgül’ün de katılımıyla gerçekleşen sempozyumda; Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Deloitte, Dünya Bankası, Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü gibi önemli kurumlardan konuşmacılar dinlendi.