Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: büyüme

Feast’ten yılın ilk yarısında yüzde 50’nin üzerinde büyüme



E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, 2025 yılının ilk yarısını yüzde 50’nin üzerinde büyümeyle tamamladı. Kalite, inovasyon ve global stratejide attığı adımlarla dikkat çeken marka, yılın ikinci yarısında çok sayıda yeni ürünü piyasaya sunmaya hazırlanıyor. Bu ürünlerin önemli bir kısmı ise Türkiye’de ilk kez tüketiciyle buluşacak yenilikçi ürünlerden oluşuyor.

Ahmad Tea, Türkiye pazarında büyümeye odaklandı



Dört kuşaktır süregelen çay ustalığını modern bir vizyonla buluşturan Ahmad Tea, Türkiye pazarında büyümeye odaklanıyor. Premium çay kategorisinde fark yaratmayı hedefleyen marka, sürdürülebilir üretim anlayışı ve kalite odaklı yaklaşımıyla Türk çay kültürüne yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor.

TAB Gıda’dan 2025’in üçüncü çeyreğinde güçlü büyüme 



TAB Gıda, dijital dönüşüm yatırımları ve güçlü marka ekosistemiyle sürdürülebilir büyümesine hız kesmeden devam ediyor. Sistem genelinde satışlar %49 artışla 17,4 milyar TL’ye ulaştı, dijital satışların payı %48 seviyesine yükseldi.

Ülker Bisküvi’den ilk dokuz ayda 80,9 milyar TL ciro 



Ülker Bisküvi, Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, 2025 yılının dokuz aylık bölümünü 80,9 milyar TL ciroyla kapattığını duyurdu. Şirket aynı dönemi ,8 FAVÖK (faiz, amortisman ve vergi öncesi kâr) marjıyla bitirdi.