Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Danone Türkiye Sütlü Ürünler’e yeni genel müdür

Danone Türkiye Sütlü Ürünler Genel Müdürlüğü’ne Emre Kaşıkçı atandı.
 




Danone Genel Müdür1 Temmuz 2017 tarihi itibariyle Danone Türkiye Sütlü Ürünler Genel Müdürlüğü görevine Emre Kaşıkçı atandı. Yaklaşık 11 yıldır Danone bünyesinde birçok farklı ülke ve iş biriminde görev yapan Emre Kaşıkçı, son olarak Danone Türkiye Sütlü Ürünler Ticari Direktörlüğü görevini yürütüyordu.
 
2002 yılında Galatasaray Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Emre Kaşıkçı, farklı iş deneyimleri sonrasında 2006 yılında Danone ailesine katıldı. Sonrasında sırasıyla Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) İş Geliştirme Bölgesi Pazarlama Müdürü, Rusya ve BDT Bölgesi Çocuk ve Bağışıklık Kategorileri Pazarlama Müdürü, Danone Global Merkez Ofis’te Çocuk Kategorisi Global Pazarlama Müdürü ve ardından 2011-2014 yılları arasında Danone Sütlü Ürünler Avustralya Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev aldı.
 
Emre Kaşıkçı, görevini devralırken ‘’Danone olarak Türkiye’de 2015 yılından itibaren enerjimizi tamamen katma değerli ürün portföyüne yoğunlaştırdık. Sağlıklı beslenmenin önemli bir parçası olan ara öğünlerde hem çocuk hem de yetişkinlerin tercihi haline gelen sütlü atıştırmalık, probiyotik ve tatlı ürünlerimizle yeniliğin öncüsü olduk. Soğuk dolapta satılan ara öğün ve atıştırmalıklar pazarının lideri olarak, hem pazarı büyütmeye hem de yakaladığımız büyüme trendini önümüzdeki dönemde de sürdürmeye kararlıyız’’ dedi.
 
DANONE SÜTLÜ ÜRÜNLER HAKKINDA
Mümkün olan en fazla sayıda insanın sağlığına katkıda bulunma misyonu ile faaliyet gösteren Danone, doğumdan yaşlılığa kadar hayatın her aşamasında beslenme ve sağlığı aynı çatı altında buluşturmaktadır. Danone dünya sağlıklı gıda pazarındaki lider pozisyonunu Sütlü Ürünler, Anne Bebek Beslenmesi, Su ve Medikal Beslenme ana iş kollarında sürdürmektedir.
 
1998'den bu yana sütlü ürünler pazarında faaliyet gösteren Danone Türkiye Sütlü Ürünler, Danino, Disney, Activia ve Danette markaları ile sağlıklı beslenmenin önemli bir parçası olan ara öğünlerde tüketime uygun sağlıklı ve lezzetli sütlü atıştırmalık alternatifleri sunmaktadır. Türkiye sütlü ürünler pazarına 1999 senesinde ilk meyveli taze peynir markası Danino’yu, 2000 senesinde ilk ambalajlı taze sütlü tatlı markası Danette’yi, 2005 senesinde ilk probiyotik sütlü ürünler markası Activia’yı sunan Danone Sütlü ürünler, inovasyonlarıyla ürün yelpazesi ile çocukluk çağından itibaren atıştırmalık alışkanlıklarında pozitif bir değişim yaratmayı hedeflemektedir.

Yorumlar

Hiçbir yorum bulunamadı


Yeni yorum yaz