Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: aroma

Karma Grup, lezzet, aroma ve koku uzmanlarını İstanbul’da buluşturuyor



Tüketici davranışlarının sürekli değişmesi ve giderek bilinçli hale gelmesiyle birlikte markalar, piyasaya yeni ürün sunmadan önce ölçüm yaptırmaya başladı. Bu kapsamda, insanların yiyecek ve içeceklere tepkilerini beş duyularını kullanarak ölçen, çok disiplinli bir alan olan duyusal bilimler önem kazandı. Kalite Semineri, Ulusal Sütçülük Kongresi ve Süt Akademisi düzenleyicisi Karma Grup bu yıl da lezzet, aroma ve koku uzmanlarını 2-3 Ekim tarihlerinde İstanbul’da buluşturacağını duyurdu. 

Aroma, uluslararası fuarlarla ihracat pazarlarını güçlendiriyor



Aroma, gıda ve içecek sektörünün dünya çapındaki en prestijli fuarları olan WorldFood Moskova Uluslararası Gıda ve İçecek Fuarı ile Wabel Drink Summit Budapest’te çok yönlü ürün portföyünü sergiledi. 

Markalar için sessiz ama güçlü bir imza: Aroma



Canan Kaya 2Aromsa Kurumsal İletişim, Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Lideri CANAN KAYA kaleme aldığı bu yazısında, aromaların gıda üreticileri açısından sadece bir lezzet bileşeni olmadığını, aynı zamanda kurumsal iletişim stratejilerinin de önemli bir oyuncusu olduğunu anlatıyor. 
 
* Bu makale, Gıda Teknolojisi Dergisi'nin Mayıs - Haziran 2025 sayısında yayımlanmıştır.