Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: markalaşma

Ticaret Bakanı Pekcan: Tarımsal ürünler sektöründe 17 marka destekleniyor



Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer’in soru önergesini yanıtlayan Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, işlenmiş tarım ürünleri sektöründe, üretim, pazarlama ve satış konusunda 17 markanın uluslararası piyasalarda Bakanlıkları tarafından desteklendiğini açıkladı. Bakan Pekcan, Gürer’in “tarım ürünlerinde dünya markası olan bir ürün var mı” şeklindeki sorusunu ise yanıtsız bıraktı. 
 

Yasemin Gürleroğlu: “Odağımızda sürdürülebilirlik var”



Global Marketing Summit 2022’de “Gıdanın Yarını ve Gıda İsrafında Markaların Rolü” panelinde konuşan Banvit BRF Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Yasemin Gürleroğlu;  “Araştırmalarımız tüketicilerimizin %80’inin çevre dostu seçeneklere daha fazla öncelik verdiğini ve %60’ının da sürdürülebilirlik kavramına uygun davranmaya çalıştığını gösteriyor. Bu nedenle Banvit BRF olarak sürdürülebilirliği hem üretim hem de toplumsal yatırımlarımızın odağında görüyoruz” dedi.
 

Gıda sektöründeki son gelişmeler 3. Gıda İnovasyon Zirvesi'nde masaya yatırıldı



Gıda, İçecek ve Tarım Politikaları Araştırmaları Merkezi (GIFT) tarafından düzenlenen 3. Gıda İnovasyon Zirvesi ve Gıda Plus Ödül Töreni 24 Ekim 2024’te Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Hall ve Demir Demirgil Salonlarında gerçekleştirildi. 750’den fazla katılımcının buluştuğu zirvenin bu seneki teması “İnovasyon ile Artı Değer Katmak” oldu.   

Markalar için sessiz ama güçlü bir imza: Aroma



Canan Kaya 2Aromsa Kurumsal İletişim, Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Lideri CANAN KAYA kaleme aldığı bu yazısında, aromaların gıda üreticileri açısından sadece bir lezzet bileşeni olmadığını, aynı zamanda kurumsal iletişim stratejilerinin de önemli bir oyuncusu olduğunu anlatıyor. 
 
* Bu makale, Gıda Teknolojisi Dergisi'nin Mayıs - Haziran 2025 sayısında yayımlanmıştır.