Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Koroplast’ın Satış Direktörü Şenay Massé oldu



Yerel ve global pazarda 20 yıla yakındır önemli pozisyonlarda yöneticilik yapan Şenay Massé, Satış Direktörü olarak Koroplast’a katıldı.
 

GCA’nın Pürsu cam şişesi tasarımına ‘Ambalajın Yıldızı’ ödülü  



Türkiye’nin önemli cam ambalaj üreticilerinden GCA’nın, Koç Topluluğu markası olan Pürsu iş birliğiyle tasarladığı “Pürsu” cam şişesi, Asya Ambalaj Federasyonu (APF) tarafından düzenlenen AsiaStar 2022 Yarışması'nda“AsiaStar Awards 2022” ödülüne layık görüldü.

Merko Gıda’dan kâr ve satışta rekor



Özel hesap döneminin ilk 6 ayında, konsolide satışlarını yüzde 507, konsolide dönem karını ise yüzde 2.067 oranında artıran Merko Gıda, tarihinin en iyi yarıyıl performansına imza attı. Şirketin konsolide satışları söz konusu dönemde 482 milyon TL’yi aşarken, konsolide net kar ise 62,6 milyon TL olarak gerçekleşti.

‘Tek fiyatlı dijital kahve noktası’ Coffy, yıl sonuna kadar 100’den fazla şube açacak



Pizza Restoranları A.Ş.’nin 25 yıllık deneyimini arkasına alarak ‘Tek Fiyatlı Kahve Noktası’ konseptiyle 2019 yılında kurulan Coffy; büyümeye devam ediyor. İstanbul, Ankara, Bursa, Antalya, İzmir ve Sakarya’da faaliyet gösteren marka yıl sonuna kadar 100’den fazla yeni şube açmayı ve yaklaşık 900 kişiye istihdam sağlamayı hedefliyor.

Tiryaki Agro’nun yeni markası HASATA raflarda


Yayın: 16-03-2023
Kategori: Rafa Çıkanlar

Türkiye’nin önde gelen tarım ürünleri tedarik zinciri şirketlerinden Tiryaki Agro, tahıl ve bakliyat kategorisinde yer alan yeni markası Hasata’yı raflara taşıdı.

Karma Grup’tan propolis webinarı



Gıda, içecek, ambalaj, kozmetik gibi kritik sektörlere yönelik spesifik eğitim ve danışmanlık hizmeti veren Karma Grup tarafından organize edilen Fonksiyonel Gıdalar ve Sağlık Etkileri Webinarı, 18 Nisan 2023 tarihinde gerçekleştirilecek. 1 saat sürecek ve ücretsiz olarak yapılacak webinarda arıların mucizesi propolis ayrıntılarıyla anlatılacak.

Dardanel’den 2022’de rekor kâr



Dardanel 2022 yılı faaliyet sonuçlarını açıkladı. Şirket bir önceki yıla göre; net satışlarını 1,1 milyar TL’den 2,8 milyar TL’ye (4 artış),  dönem kârını 22,6 milyon TL zarardan 75,1 milyon TL kâra (%432 artış), aktif toplamını 1,4 milyar TL’den 3,5 milyar TL’ye (0 artış) ve özkaynak toplamını 872 milyon TL’den 1,944 milyar TL’ye (2 artış) yükseltti.

ŞOK Marketler’den deprem bölgesinde tarıma ve çiftçiye destek



ŞOK Marketler, deprem bölgesinin ekonomik olarak güçlendirilmesi ve tarım üretiminin devam etmesi için çalışmalarını sürdürüyor. Yerel çiftçiyi desteklemek amacıyla ŞOK Marketler, Hatay’ın Arsuz ilçesinde bahçelerde bekleyen limonları üreticilerle beraber toplayarak mağazalarında satışa sundu.

Aroma yeni lezzetlerini Gulfood’da dünyaya tanıttı



Aroma, Dubai’de düzenlenen ve dünyanın en büyük gıda fuarlarından biri olan Gulfood 2023’te yeni lezzetlerinin tanıtımını yaptı ve gelecek dönem iş birlikleri için farklı ülkelerden 70 firma temsilcisiyle bir araya geldi.

Kerevitaş 2022 yılı ihracatını ikiye katladı 



Dondurulmuş gıda, konserve ve margarin sektörlerinin önemli oyuncularından Kerevitaş, 2022 yılında konsolide cirosunu yüzde 153 artışla 12,3 milyar TL’ye yükseltti. Kerevitaş yurt dışı pazar payını da büyüterek ihracatını yüzde 111 ile rekor bir düzeyde artırdı.