Dünya genelinde 150’den fazla ülkede faaliyet gösteren ve güçlü markalarıyla öne çıkan şekerleme ve sakız üreticisi Perfetti Van Melle’nin Türkiye pazarlama direktörlüğü görevini yürüten Nalan Özgür, kariyerine İsviçre ofisinde Avrupa sakız kategorisi ve naneli ürünler portföy direktörü olarak devam edecek.
Türkiye’nin önde gelen entegre piliç eti üreticilerinden Şenpiliç, gıda bilimi ve teknolojisindeki güncel gelişmeleri desteklemek amacıyla Sakarya Üniversitesi ve Gıda Teknolojisi Derneği iş birliğinde düzenlenen 15. Türkiye Gıda Kongresi’nin sponsorları ve katılımcıları arasında yer aldı.
PepsiCo Türkiye’de bir üst düzey atama gerçekleşti. Şirketin tüm kanallardan sorumlu kıdemli satış direktörlüğü görevine, satış ve pazarlama alanında 20 yıla yakın deneyime sahip olan Tuna Dülger atandı.
4. Uluslararası Güvenilir Ürün Zirvesi kapsamında düzenlenen Muratbey sponsorluğundaki “Çocuklar Peynirle Beslenecek Sağlıklı Nesiller Yetişecek” workshop’unda peynirin beslenmedeki rolü ve çocuklara peyniri sevdirme tüyoları paylaşıldı. Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, “Ar-Ge merkezlerimizde peyniri çocukların seveceği bir hale getirmek için uğraştık. Çocukların eliyle tutabileceği, oynayabileceği peynirler icat ettik. Kalsiyum değeri yüksek, D vitaminiyle zenginleştirilmiş peynirler üretiyoruz. Burgu, Topi veya Misto gibi peynirlerle peyniri çocuklar için eğlenceli hale getirdik.” diye anlattı.
E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, tüketicileri doğru bilgiyle buluşturmak için yeni bir farkındalık kampanyası başlattı. “Bilinçli Tüketici Testi: Etiket Okuma 101” başlığıyla hayata geçirilen kampanya, dondurulmuş gıda alışverişinde etiket okumanın önemine dikkat çekiyor ve tüketicilere ürün seçiminde yol gösterici ipuçları sunuyor.
Ülker Bisküvi, 2023 yılında aldığı 3 yıl vadeli 250 milyon dolar tutarındaki sendikasyon kredisinin refinansmanı amacıyla 5 yıl vadeli, vadede ana para ödemeli yeni bir sendikasyon kredisi anlaşması imzaladı.
Kamu ilişkileri ve kurumsal ilişkiler alanlarında 24 yıllık deneyime sahip Özge Sarı, Türkiye’nin önde gelen içecek şirketlerinden Dimes bünyesinde kurumsal ilişkiler müdürü olarak göreve başladı. Sağlık sektörü odaklı kariyeri boyunca, farklı bakanlıklar nezdinde kamu yönetimi ve STK’larla iş birlikleri alanında sorumluluk üstlenen Sarı, markanın kurumsal ilişkiler ve iletişim direktörlüğü bünyesinde görev yapacak.
Güvenilir Ürün Platformu tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Güvenilir Ürün Zirvesi önemli bir yarışmaya ev sahipliği yaptı. Gıda sektörünün Oscar’ı kabul edilen Feed the Future ödüllerinin kazananları zirve kapsamında akşam yapılan ödül töreninde açıklandı.
Süt ve süt ürünleri sektörünün dinamik markalarından Milk Academy, Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın 2025-2026 basketbol sezonu resmi forma sponsoru’ olarak potada da gücünü göstermeyi hedefliyor. Sporun çocukların ve gençlerin fiziksel ve zihinsel gelişimindeki önemli rolünün bilinciyle hareket eden firma, sponsorluk anlaşmasını yalnızca bir iş birliği olarak değil aynı zamanda spora ve gençlere destek olarak konumlandırıyor.
Güvenilir Ürün Platformu tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Uluslararası Güvenilir Ürün Zirvesi, “İhracatın Kahramanları” temasıyla İstanbul’da yapıldı. Çok sayıda KOBİ’nin katıldığı ve 12 farklı ülkeden kamu ve özel sektör temsilcilerini buluşturan zirve, üreticilere yeni ticaret fırsatları sundu.