Dünyanın önde gelen özel kimyasal ve gıda bileşenleri şirketi IMCD, 25’inci yılını logosunu ve mottosunu yenileyerek kutluyor. 17 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren şirket, son dönemde yaptığı satın almalarla hem ekonomiye hem de müşterilerine katma değer yaratmaya devam ediyor.
9-12 Eylül 2021 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek WorldFood İstanbul Fuarı; konferansları, etkinlikleri ve yemek şovları aracılığıyla gıda sektörünün hem ekonomik hem de renkli yönünü farklı endüstri uzmanları ile ele alacak.
Kervan Gıda’nın dünya standartlarında gıda takviyesi üreten Happy Life firması ortaklığıyla pazara sunduğu Qlife ürünleri watsons.com.tr’de tüketiciye ulaşmaya başladı. Qlife’ın çinkodan multivitamine, folik asitten propolise tüm ürünleri 15 Haziran itibariyle de tüm Watsons mağazalarının raflarında yerini almıştı. Qlife’ın gıda takviyesi ürünlerine Trendyol üzerinden de ulaşılabiliyor.
157 yaşındaki Hafız Mustafa 1864’ün CEO’su Eren Ongurlar, “Uzun zamandan sonra aile ve yakınlarımızla bir arada olma imkânı bulacağız. Bu Kurban Bayramı’nda, hem yurt içi hem de yurtdışında geleneksel bayram tatlılarımızı en kaliteli ve lezzetli hali ile ulaştırabilmek için fazla mesaiye başladık” dedi ve bayramlarımızın geleneksel lezzetleri olan baklava ve lokuma dair önemli bilgiler paylaştı.
Birleşmiş Milletler'in açıkladığı küresel beslenme raporuna göre tüm dünyada yetersiz beslenen insanların sayısı 811 milyona yükseldi. Bu sayı dünya nüfusunun yüzde 10'una tekabül ediyor.
Türkiye’de en çok sevilen ve tüketilen içeceklerin başında gelen ayran, tüm yıl boyunca sofralara lezzet katarken sıcak yaz günlerinde bir başka etki yaratıyor. Sıcaklara karşı ferahlamak için tercih edilen ayran, yaz aylarında tüketilecek sağlıklı içeceklerden biri olarak dikkat çekiyor. Özellikle de probiyotik içerikli ayranlar, yaz günlerinde sağlıklı beslenmek isteyenlerin en önemli tercihlerinden biri haline geliyor. Ayran uzmanı Eker, geleneksel içeceğimizin faydalarını anlatıyor.
Popüler yemeklerin basın yansımalarını mercek altına alan Medya Takip Merkezi (MTM) araştırmasına göre; hamburgere olan ilgi 3 azalırken vazgeçilmez lezzetimiz olan kebaba olan ilgi ise %9 artmış durumda.
Türkiye’nin atıştırmalık sektöründeki önde gelen şirketlerinden Şölen, Ar-Ge çalışmalarıyla önemli başarılara imza atmaya devam ediyor. Şölen, inovatif ve fark yaratan ürünleriyle Patent Effect tarafından hazırlanan Türkiye’nin Patent Raporu 2020 kapsamında açıklanan ‘Patent Şampiyonu Firmalar’ listesine 6’ıncı sıradan girerken; çikolata, şekerleme ve unlu mamuller kategorisinde ise patent şampiyonu oldu.
fonbulucu.com’un yeni kampanyası Hamurla yatırım turuna çıktı. Yatırımcıyla geçtiğimiz hafta buluşan girişim, ülkemizde oldukça hızlı büyüme potansiyeli barındıran donuk unlu mamullerin üretimini ve evlere hızlı teslimatını sağlamanın yan sıra dijital mikro bayilik modeliyle inovatif bir iş modeli sunuyor. Paylarının %7,2’sini yatırımcılara arz eden Hamurla, özellikle kadın yatırımcıları hedefleyerek iş hayatında fırsat eşitliğini de destekliyor.
Ülker, Kurban Bayramı için çikolata ve şekerlemede toplam 49 çeşit ürünüyle raflarda yerini aldı. Klasikleşen “Ülker Ece ve Çikolatin” gibi çok beğenilen çikolata lezzetlerinin yanı sıra, “Lokumcuk, Ülker Toffe ve Ülker Bonbon” gibi benzersiz şekerleme lezzetleriyle bayram hazırlıklarını tamamladı.