Hijyen konusunda dünyanın önde gelen şirketlerinden Diversey, insanların özgürce yaşamlarını sürdürebildiği, sağlıklı ve güvenli bir dünya olmasına katkı sağlamak vizyonuyla hijyen ihtiyacı duyan tüm sektörlere destek olmaya devam ediyor. Diversey, dünya turizm profesyonellerinin yeni buluşma noktası olacak olan 1. Uluslararası Turizm Gastronomisi ve Ağırlama Zirvesi FSUMMIT’in hijyen sponsoru oldu.
Önce insan sağlığı diyen Yayla Agro, ürünlerindeki kalitesini yeni nesil ambalajlarıyla da sürdürüyor. Soğuk zincire ihtiyaç duymayan BPA’sız özel ambalajlarıyla hem insan sağlığını hem de ambalajın içindeki gıdayı ve besin değerlerini koruyor. Evlerimizde pişirdiğimiz bir yemeği iki yıl saklamamız imkansız ama işte bu yeni nesil ambalaj teknolojisi sayesinde içine herhangi bir katkı ya da koruyucu konulmadan 24 ay saklanabiliyor.
Nesfit, “Senin Nesfit’inde” isimli yeni iletişim kampanyasının ilk reklam filmini dijital mecralarda yayınladı. Nesfit’in yeni marka elçisi Meryem Boz’un yer aldığı reklam filmi, kahvaltıdan ve spordan keyif almanın aktif yaşam için önemine vurgu yapıyor.
Türkiye’nin atıştırmalık sektöründeki önde gelen şirketlerinden Şölen’in, Türkiye Pazarlama Direktörlüğü görevine Aslı Südor getirildi.
Zeytinyağı sektöründe 20 yıl sonra dökme ve varilli zeytinyağı ihracatına getirilen yasak büyük infiale yol açtı. Türkiye'deki zeytinyağı ihracatçılarının tek temsilcisi Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği, sektör görüşü alınmadan getirilen ihracat yasağına sert tepki gösterdi ve yanlış karardan acilen dönülmesini talep etti.
31 Ekim 2021 tarihine kadar zeytinyağı dökme olarak ihraç edilemeyecek. Sadece kutulu, ambalajlı ihraç edilmesine izin veriliyor.
Türkiye’nin önde gelen beyaz et üreticilerinden Banvit BRF, sürdürülebilirlik yatırımları neticesinde arıttığı suyun günlük ortalama 2 bin tonunu içilebilir su kalitesinde yeniden kazanıyor. Firma ayrıca yıllık olarak tesislerinde kullandığı suyun tamamını da arıtıyor ve çevreye daha duyarlı hale getiriyor.
Ülker’in en sevilen markaları için yenilikçi fikirlerin yarıştığı ‘bizz@kampüs’e başvurular başladı. Üniversite 3. ve 4. sınıfla yüksek lisans öğrencilerinin katılabildiği ve proje takımlarının Ülker Hanımeller için yarışacağı bizz@kampüs’e başvurular, www.bizzkampus.com adresinden 11 Nisan’a kadar yapılabilecek.
Nestlé Waters Türkiye Genel Müdürü Michel Beneventi, 22 Mart Dünya Su Günü vesilesiyle yaptığı açıklamada suyun ve temiz bir dünyanın gelecek nesiller için en önemli miras olduğunun altını çizdi. Beneventi, kolektif bir bilinç oluşturmak, yaşam kalitesini artırmak ve sağlıklı nesillere katkıda bulunmak misyonuyla Nestlé Waters bünyesinde 2018 yılında hayat geçirdikleri “Caring For Water – Suya Değer Vermek” inisiyatifi hakkında da bilgi verdi.