Denizli’de bir araya gelen ziraat, kimya ve gıda mühendisleri Dünya Gıda Günü dolayısıyla yaptıkları ortak açıklamada, "Gıda krizinden kurtulmak için kamucu politikalara ihtiyacımız var" dedi.
İsviçre merkezli gıda ve içecek şirketi Nestle, maliyet azaltma programı kapsamında iki yıl içinde dünya çapında 16 bin çalışanını işten çıkarmayı planlıyor.
4. Gıda İnovasyon Zirvesi & Gıda Plus Ödülleri büyük bir katılımla gerçekleşti. İnovasyon odaklı panellere ve ilham verici sunumlara ev sahipliği yapan zirvenin ardından akşam düzenlenen Gıda Plus Ödülleri Seremonisi ile sektörde fark yaratan yenilikçi çalışmalar taçlandırıldı.
Dünya genelinde 150’den fazla ülkede faaliyet gösteren ve güçlü markalarıyla öne çıkan şekerleme ve sakız üreticisi Perfetti Van Melle’nin Türkiye pazarlama direktörlüğü görevini yürüten Nalan Özgür, kariyerine İsviçre ofisinde Avrupa sakız kategorisi ve naneli ürünler portföy direktörü olarak devam edecek.
Türkiye’nin önde gelen entegre piliç eti üreticilerinden Şenpiliç, gıda bilimi ve teknolojisindeki güncel gelişmeleri desteklemek amacıyla Sakarya Üniversitesi ve Gıda Teknolojisi Derneği iş birliğinde düzenlenen 15. Türkiye Gıda Kongresi’nin sponsorları ve katılımcıları arasında yer aldı.
PepsiCo Türkiye’de bir üst düzey atama gerçekleşti. Şirketin tüm kanallardan sorumlu kıdemli satış direktörlüğü görevine, satış ve pazarlama alanında 20 yıla yakın deneyime sahip olan Tuna Dülger atandı.
4. Uluslararası Güvenilir Ürün Zirvesi kapsamında düzenlenen Muratbey sponsorluğundaki “Çocuklar Peynirle Beslenecek Sağlıklı Nesiller Yetişecek” workshop’unda peynirin beslenmedeki rolü ve çocuklara peyniri sevdirme tüyoları paylaşıldı. Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, “Ar-Ge merkezlerimizde peyniri çocukların seveceği bir hale getirmek için uğraştık. Çocukların eliyle tutabileceği, oynayabileceği peynirler icat ettik. Kalsiyum değeri yüksek, D vitaminiyle zenginleştirilmiş peynirler üretiyoruz. Burgu, Topi veya Misto gibi peynirlerle peyniri çocuklar için eğlenceli hale getirdik.” diye anlattı.
E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, tüketicileri doğru bilgiyle buluşturmak için yeni bir farkındalık kampanyası başlattı. “Bilinçli Tüketici Testi: Etiket Okuma 101” başlığıyla hayata geçirilen kampanya, dondurulmuş gıda alışverişinde etiket okumanın önemine dikkat çekiyor ve tüketicilere ürün seçiminde yol gösterici ipuçları sunuyor.
Ülker Bisküvi, 2023 yılında aldığı 3 yıl vadeli 250 milyon dolar tutarındaki sendikasyon kredisinin refinansmanı amacıyla 5 yıl vadeli, vadede ana para ödemeli yeni bir sendikasyon kredisi anlaşması imzaladı.