Kahve Dünyası sürdürülebilir bir stratejiyle yaptığı yatırımlarla hem ekonomiye hem de istihdama katkı sağlamaya devam ediyor. 2020 yılını 30 yeni mağazayla tamamlamayı hedefleyen Kahve Dünyası, alışveriş merkezleri, caddeler ve seyahat edenler için mola alanları gibi farklı noktalarda misafirleriyle buluşuyor. Hali hazırda 400 adet akaryakıt istasyonundaki varlığını bu yaz açtığı ve açmaya devam edeceği 3 otoban mağazasıyla da güçlendirmeyi arzu eden Kahve Dünyası, 2020 sonu itibarıyla 50 milyon TL yatırım rakamına ulaşmayı hedefliyor.
COVID-19 pandemisinden önce Yıldız Holding Çamlıca Kampüsü’ndeki sosyal yaşam alanlarında gerçekleşen tesadüfi karşılaşmalar ve sohbetler, “yeni normal” çerçevesinde Dijital Koridor’a taşındı. Her hafta dijital uygulama tarafından rastgele seçilen çalışanlar, online platformda bir araya gelerek sosyalleşme imkânı buluyor.
CNR Food İstanbul Fuarı, 2-5 Eylül 2020 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak. 100’ün aşkın ülkeden 80 binin üzerinde sektör profesyoneline ev sahipliği yapacak olan fuarda, 2 bini aşkın marka ürünlerini sergileyecek. 3.5 milyar dolarlık iş hacmi yaratılması hedeflenen fuarın onur konuğu ise; Dünya Aşçılar Birliği (WACS) Başkanı Thomas A. Gugler.
PepsiCo, ikinci çeyrekte yaşanan küresel pandemiye rağmen atıştırmalık kategorisindeki başarılı performansının katkısıyla yılın ilk yarısında küresel satışlarını yüzde 3,3 oranında artırma başarısı gösterdi.
Ticimax E-ticaret Sistemleri Kurucusu Cenk Çiğdemli, “Normalde ayda ortalama 300 e-ticaret sitesi kurarız. Pandemi sürecinde ise, altyapısını kurduğumuz e-ticaret sitesi sayısı ayda 600’e kadar ulaştı” dedi.
ABD'de yapılan bir araştırma, haftada bir kez çikolata yemenin kalp damar sağlığını koruduğunu ortaya koydu.
MÜSİAD ile LETVEN CAPITAL arasında TARS Girişim Sermayesi Yatırım Fonu kapsamında, stratejik iş birliğine gidildi.
Araştırma şirketi Nielsen, tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi sürecinde ülkemizdeki tüketicilerin alışveriş tercihlerine ilişkin verileri paylaştı. Türkiye özelinde kategori detaylarını aktaran Nielsen Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, pandeminin ilk 10 haftasında ciro artışı bakımından temel gıda, hijyen ve ev bakım kategorilerinin başı çektiğini belirtti.
Her bayramda mutlu anlara eşlik etmeyi amaçlayan Ülker, aralarında Ülker Select, Laviva ve Caramio’nun mini çeşitlerinin de bulunduğu çikolata ve şekerlemede 52 ürünüyle tüm satış noktalarında ve online alışveriş sitelerinde yerini aldı.
Türkiye’nin önemli ketçap, mayonez ve sos üreticilerinden Assan Foods, mevsimin ilk hasadı domateslerin Susurluk Fabrikası’na gelişini çiftçilerle birlikte kutladı. Gelenekselleşen kutlama töreninde, Assan Foods bünyesinde pandemi döneminde kesintisiz süren, uzman bir İtalyan şirketinden hizmet alınarak geliştirilen 13 milyon TRY yatırımla oluşturulan son teknoloji domates yıkama havuzu da devreye alındı.