Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer, iki günde 28 köy gezerek çiftçi ve besicilerin sorunlarını yerinde dinledi. Yem fiyatlarında yaşanan ve önlenemeyen artışların besiciyi canından bezdirdiğini belirten Gürer, “Besici yıllardır bakıp büyüttüğü süt ineğini gözyaşları ile kesime gönderiyor. Her inek en az beş can demek. Bunun neticesinde de hayvan açığına kapı aralanıyor. Milli servet göz göre eriyip gidiyor. Laf ile çözüm olmuyor. Yem fiyatı her geçen gün katlanarak artmasına karşın iktidar bu duruma seyirci kalıyor” dedi.
Süt ve süt ürünleri sektörünün önde gelen işletmelerinden Ak Gıda’nın tüketici markası İçim, yüksek D vitamini içeren yeni ürünü ‘İçim D Vitaminli Süt’ü tüketicilerle buluşturdu. İçim D Vitaminli Süt, bir yetişkinin 5 mikrogram olan günlük D vitamini ihtiyacının yüzde 75’ini karşılıyor.
Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) ve Kahve Dünyası, ilköğretim çağındaki çocukların eğitimlerine destek olmak amacıyla bir araya geldi.
Balıkesir’in Bandırma ilçesinde Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Bandırma Balık Hali’nde müsilaj yüzünden balık satışları düştü.
E-Ticaret Etki Analizi 2020 Raporu’na göre, geçtiğimiz yıl dünyada internet kullanan her beş kişiden dördü e-ticaret yaptı. Rapora göre, 2020 yılında Türkiye’de e-ticaret harcamaları 226 milyar TL’ye ulaştı. E-ticaretin yüzde 63’ü ise mobil uygulamalar üzerinden gerçekleşti.
Balparmak, AlchemLife ve Yeditepe Üniversitesi iş birliğiyle 19-20 Haziran tarihlerinde sağlık profesyonelleri için “Online Sertifikalı Bilimsel Apiterapi” eğitimini düzenliyor.
Ulusal Süt Konseyi, 1 Temmuz-31 Aralık tarihlerinde kalite esaslı soğutulmuş çiğ süt tavsiye satış fiyatını litre başına 3,20 lira olarak belirledi.
TOMRA Food, Antalya’da düzenlenen 2.Ceviz Türkiye Fuarı’nda, ceviz işleyicileri için sunduğu sensör tabanlı ayıklama çözümlerini sektör profesyonelleri ile buluşturdu.
Hızlı tüketim ürünleri odaklı pazarlama ve üst yönetim ekibini odağına alan B2B bir teknoloji girişimi olan Marketerstech, büyük veri içinde boğulan üst yönetim ve pazarlama profesyonellerine tek bir platformda bu veriyi yapay zeka ve makina öğrenmesiyle yorumlayıp, doğru karar vermelerinde bir yol arkadaşlığı yapma hedefiyle geçtiğimiz yıl kurularak faaliyetlerine başladı. Şirketin CEO’su ve kurucu ortağı Soner Ergen, Marketerstech’in kuruluş öyküsünü, misyonunu ve pazarlama dinamiklerine yapacağı katkıyı www.gidateknolojisi.com.tr’ye anlattı.