Muratbey’den “Yaşlılara Saygı Haftasında” anlamlı etkinlik
İçim İçimino çocuklar için oyun sitesi tasarladı
Çocuklara süt ve süt ürünlerini sevdirmeyi hedefleyen, annelerin en çok tercih ettiği ettiği süt ürünlerinden İçim İçimino, şimdi de tasarladığı oyun sitesiyle çocukları eğlenceye davet ediyor.
Et ve Süt Kurumu, kırmızı ete yüzde 48 zam yaptı
İSTİB Meclis Başkanı Kasap: Zeytinde teşvik ve destekler uzun soluklu olmalı
İstanbul Ticaret Borsası’nın (İSTİB) düzenlediği ‘Borsa Meydanı’nda Sektörler Konuşuyor’ toplantılarının üçüncüsünde zeytin ve zeytinyağı sektörünün sorunları konuşuldu. Toplantıda bir konuşma yapan İstanbul Ticaret Borsası Meclis Başkanı Ahmet Bülent Kasap, zeytinyağı üretiminde öncü olan ülkelerin en az 5 yıllık destek programları uyguladıklarını belirterek, “Bu sistemle sanayiciler ihracatta uzun soluklu hedefler oluşturabiliyorlar. Teşviklerin uzun vadeli olması ve sürekliliği hayati önemdedir” dedi.
Ülker ürünleri, eStar uzmanlığı ve Amazon güvencesiyle Birleşik Arap Emirlikleri’nde
Geçtiğimiz yıl Ülker ve Godiva ürünlerini Avrupalı tüketicilerin beğenisine sunan eStar, şimdi de Ülker ürünlerini Birleşik Arap Emirlikleri’nde satışa sunuyor. Sevilen ürünlerini tüketicilerine Amazon güvencesiyle ulaştıran eStar, coğrafi genişleme stratejisi çerçevesinde operasyonlarına yılın ilk çeyreğinde Orta Doğu ülkelerini, ikinci çeyreğinde de ABD’yi ekleyecek.
Komili Ayvalık’ta zeytin ve zeytinyağı enstitüsü kuruyor
Bunge Gıda, Türkiye ve Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) arasında gerçekleştirilen iş birliği kapsamında; Komili Zeytinyağı, EBRD’nin sponsorluğunda Ayvalık’ta kurulacak “Komili Zeytin ve Zeytinyağı Enstitüsü” için çalışmalarına başladı.
Muratbey’den “Doğru Beslen Mutlu Yaşa” projesi
Türkiye’de tüketicilerin yüzde 42’si ürünün ambalajını okumuyor
Metro Türkiye’nin, araştırma ve danışmanlık şirketi KONDA iş birliğiyle 31 ilde 2725 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiği ‘Yeme İçme Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Türkiye'de yeme içme ve alışveriş davranışlarında yaşanan değişimlere ışık tutan araştırmada, alışveriş tercihlerinin modernleşme ile dönüşümü, sağlıklı beslenme eğilimi, evde ve restorandaki yeme içme alışkanlıkları detaylı bir şekilde mercek altına alınıyor.
Yayla Agro Gıda kadın emeğine değer katıyor
Kadınların iş, eğitim ve toplumsal hayatta güçlenmeleri hedefini destekleyen Yayla Agro Gıda, kadın emeğini baş tacı eden projelerine hız kesmeden devam ediyor. Geçtiğimiz yıl Türkiye’nin dört bir yanında el emeğiyle üretim yapan kadınlara destek olabilmek amacıyla “Üreten Kadına Destek” projesini başlatan Yayla Agro Gıda, Ankara Olgunlaşma Enstitüsü ile iş birliğine imza attı.