Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

11. Tarım-Gıda ve Soğuk Zincir Lojistiği Sempozyumu 28 Nisan'da yapılacak



Gıdanın, topraktan sofraya uzanan yolculuğunda “gıda güvenliği ve soğuk zincir” insan sağlığı için oldukça önem taşıyor. Beykoz Üniversitesi’nin, Lojistik Derneği (LODER) iş birliği ile düzenleyeceği 11. Tarım-Gıda ve Soğuk Zincir Lojistiği Sempozyumu, 28 Nisan 2021, Çarşamba Günü saat 09:30-17:00 arasında çevrim içi olarak gerçekleştirilecek. Etkin ve verimli soğuk zincir lojistiğinin öneminin tartışılacağı sempozyum, soğuk zincir lojistiğinin sürdürülebilirliği için standartlar oluşturulmasına katkı sağlamayı amaçlıyor.
 
 

Anadolu Efes 2 milyon tohum topunu doğayla buluşturuyor



Anadolu Efes, çevre teknolojileri geliştiren sosyal girişim Ecording ile yeni bir iş birliğine daha imza attı. Bu iş birliğiyle sürdürülebilirlik çalışmaları kapsamında 2 milyon tohum topu, yeşil şişeli ürünler vesilesiyle toprakla buluşuyor. Tohum topu atışı Artvin ve Mersin’de toplam 35 futbol sahası büyüklüğündeki alanda ecoDrone’lar ile gerçekleştiriliyor. Kırsal bölgelerde yaşayan ve iklim değişikliği nedeniyle gelir eşitsizliğinden etkilenen kadınlar tarafından hazırlanan tohum topları, Orman Haftası’nda toprakla buluşmaya başladı. 
 

FSUMMIT’in hijyen sponsoru Diversey oldu


Yayın: 25-03-2021
Kategori: Gıda ve Hijyen

Hijyen konusunda dünyanın önde gelen şirketlerinden Diversey, insanların özgürce yaşamlarını sürdürebildiği, sağlıklı ve güvenli bir dünya olmasına katkı sağlamak vizyonuyla hijyen ihtiyacı duyan tüm sektörlere destek olmaya devam ediyor. Diversey, dünya turizm profesyonellerinin yeni buluşma noktası olacak olan 1. Uluslararası Turizm Gastronomisi ve Ağırlama Zirvesi FSUMMIT’in hijyen sponsoru oldu.
 

Yayla Agro’dan hazır gıdalara soğuk zincirsiz 24 ay koruma



Önce insan sağlığı diyen Yayla Agro, ürünlerindeki kalitesini yeni nesil ambalajlarıyla da sürdürüyor. Soğuk zincire ihtiyaç duymayan BPA’sız özel ambalajlarıyla hem insan sağlığını hem de ambalajın içindeki gıdayı ve besin değerlerini koruyor. Evlerimizde pişirdiğimiz bir yemeği iki yıl saklamamız imkansız ama işte bu yeni nesil ambalaj teknolojisi sayesinde içine herhangi bir katkı ya da koruyucu konulmadan 24 ay saklanabiliyor.
 

Nesfit’in yeni reklam filmi yayınlandı



Nesfit, “Senin Nesfit’inde” isimli yeni iletişim kampanyasının ilk reklam filmini dijital mecralarda yayınladı. Nesfit’in yeni marka elçisi Meryem Boz’un yer aldığı reklam filmi, kahvaltıdan ve spordan keyif almanın aktif yaşam için önemine vurgu yapıyor.
 

Kent’e 'yılın en itibarlısı' ödülü



Mondelēz International Türkiye bünyesinde yer alan, Türkiye’nin yarım asırlık şeker markası Kent, “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” atıştırmalık kategorisinde "Yılın En İtibarlısı" seçildi. 

Şölen’nin yurt içi pazarlama operasyonları Aslı Südor’a emanet



Türkiye’nin atıştırmalık sektöründeki önde gelen şirketlerinden Şölen’in, Türkiye Pazarlama Direktörlüğü görevine Aslı Südor getirildi.
 

Zeytinyağı sektöründen ihracat yasağına sert tepki



Zeytinyağı sektöründe 20 yıl sonra dökme ve varilli zeytinyağı ihracatına getirilen yasak büyük infiale yol açtı. Türkiye'deki zeytinyağı ihracatçılarının tek temsilcisi Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği, sektör görüşü alınmadan getirilen ihracat yasağına sert tepki gösterdi ve yanlış karardan acilen dönülmesini talep etti.
 

Zeytinyağı ihracatına 20 yıl sonra yasak geldi



31 Ekim 2021 tarihine kadar zeytinyağı dökme olarak ihraç edilemeyecek. Sadece kutulu, ambalajlı ihraç edilmesine izin veriliyor.
 

Banvit BRF’ten ortalama 20 bin nüfusa yetecek su tasarrufu



Türkiye’nin önde gelen beyaz et üreticilerinden Banvit BRF, sürdürülebilirlik yatırımları neticesinde arıttığı suyun günlük ortalama 2 bin tonunu içilebilir su kalitesinde yeniden kazanıyor. Firma ayrıca yıllık olarak tesislerinde kullandığı suyun tamamını da arıtıyor ve çevreye daha duyarlı hale getiriyor.