Koç Topluluğu şirketlerinden Token yemek kartı sektörüne girdi
Hızla büyüyen finansal teknolojiler alanında faaliyet gösteren Koç Topluluğu Şirketi Token, yemek kartı sektörüne girdi. Tüketicilerin yeni nesil beklentilerine uygun şekilde tasarlanan dijital yemek kartı “TokenFlex” öncelikle Koç Topluluğu çalışanları tarafından kullanılacak.
Yemek başına harcadığımız ortalama tutar 2021’de yüzde 33 arttı
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, çalışanların yemek kartı harcamalarını analiz ederek 2021 yılının yeme – içme tercihlerini açıkladı. Değişen kullanıcı alışkanlıklarından, fiyat uygulamalarına kadar geniş bir tablo ortaya koyan çalışmaya göre akşam saatlerinde yapılan restoran harcamalarında artış yaşanırken, yemek başına harcanan ortalama tutar yüzde 33 arttı.
Geleneksel sağlıklı ve sürdürülebilir beslenme kaynağı: Nohut
GEMMA, gıda sanayinin hammadde ihtiyacını üretimle karşılayacak
Doğal gıda renklendiricileri, gıda aromaları ve yenilebilir kaplamalar alanlarında güçlü ve sürekli geliştirilen bir Ar&Ge altyapısına sahip olduklarını belirten Gemma Gıda ve Kimya Yönetim Kurulu Başkanı Engin Çelebi, “Bursa’da kurmuş olduğumuz ekstraksiyon ünitemizle ithal ettiğimiz birçok hammaddeyi kendi bünyemizde üretme yolundayız. Hem istihdamı artıracağız hem de çiftçimizi desteklemiş olacağız” diyor.
Röportaj: Özgür Çilek / Gıda Teknolojisi Dergisi
Türkiye’nin ilk propolis konferansı gerçekleşti
Gıda Aydınlatma Platformu tarafından BEE’O Propolis'in katkılarıyla düzenlenen 1. Ulusal Propolis Konferansı’na sağlık profesyonelleri büyük ilgi gösterdi.
Yemeksepeti’nin reklam filmine 3 ödül
Yemeksepeti’nin 20. yaşında Türkiye’ye teşekkürlerini sunduğu reklam filmi ‘’Hepimizin Yemeksepeti 20 Yaşında’’ 3 Kristal Elma ödülünün sahibi oldu.
Turşu ihracatı 300 milyon dolara yükseldi
Bahçıvan Gıda’ya en başarılı ihracatçı ödülü
Bahçıvan Gıda, İstanbul Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği’nin düzenlediği 2020 Yılı Başarılı İhracatçılar Ödüllerinde Süt ve süt ürünleri kategorisinde “En Fazla İhracat Yapan Firma” olarak birinciliğe layık görüldü.
2021’de kuruyemiş pazarı 26 milyar TL’ye yaklaştı
Türkiye, 2021 yılında toplam 550 bin ton kuruyemiş tüketti ve haneye alınan kuruyemiş miktarı 27 kg civarında gerçekleşti. Tüketicinin ilk tercihi karışık kuruyemişlerden yana olurken, onu ayçekirdeği ve ceviz takip etti. Artan taleple birlikte pazardaki cirosal büyüme de devam etti. Peyman CEO’su Kaan Baral, kuruyemiş pazarının 2021’i yaklaşık 26 milyar TL ile kapatacağını ve bunun 7 milyar TL’sinin ambalajlı kategorisinden geleceğini öngördüklerini söyledi.