Türkiye’nin önde gelen süt ve süt ürünleri markalarından Teksüt, ürün ambalajlarında QR Kod uygulaması başlattı. Tüketiciler mobil cihazlardan paket üzerindeki QR Kod’u okutarak hızla ürünler hakkında detaylı bilgiye ulaşabilecek.
Çevresel ayak izini azaltmak hedefiyle faaliyet gösteren Erikli, sürdürülebilir bir gelecek için 1 litrelik sularında %50’si geri dönüştürülmüş malzemeden üretilen şişelerini kullanmaya başladı. Sürdürülebilirlik bilincini tüm faaliyetlerine yansıtan Erikli, lezzetinin kaynağı Uludağ’ın doğal zenginliklerine sahip çıkmak amacıyla “Korumamız Gerekli!” hareketini de başlatmıştı.
Migros, Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü’nün (FAO) “Uluslararası Meyve ve Sebze Yılı” kampanyasına; meyve sebzelerin mevsiminde tüketilmesi, korunma koşulları gibi tüketicileri bilgilendirmeye yönelik çalışmaları ile birlikte yemek tariflerini paylaştığı “Tam Zamanında” adlı projesiyle destek oluyor. Migros ayrıca mağazaları ve sosyal medya hesapları aracılığıyla kampanyanın iletişim çalışmalarını geniş kitlelerle buluşmasını sağlıyor.
Bu satın alma anlaşması, Kraft Heinz’in lezzet geliştirme ve yemek hizmetleri sektörüne odaklı Uluslararası Büyüme Stratejisi doğrultusunda gerçekleşti. Assan Gıda’yı satın alan Kraft Heinz, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da perakende ve yemek hizmeti sektöründeki operasyonlarını güçlendirme fırsatına sahip olmayı hedefliyor.
Kovid-19 pandemisi dünyada ve Türkiye’de çok sayıda sektörü olumsuz yönde etkilerken, başta gıda olmak üzere pek çok üründe tüketim ve alışveriş alışkanlıklarını değiştiriyor. Bu değişimden olumlu biçimde nasibini alan kategorilerin başında da çikolata ve şekerli mamullerin oluşturduğu atıştırmalık ürünler geliyor. Kapanmada evde geçirilen zamanlarda tüketicilerin sakız, şeker, çikolata ve bisküvi gibi ürünlere olan ilgisi artarken, tanınan ve güvenilir markaları tercih ettikleri belirtiliyor.
Haber: Özgür Çilek / Gıda Teknolojisi Dergisi
Döhler Gıda Renk İş Birimi Müdürü İskender Arcan ve Döhler Gıda Ürün Yöneticisi Özge Gözel, titanyum dioksitin önemini ve gıda sanayinde kullanım alanlarını Gıda Teknolojisi Dergisi için kaleme aldı.
İŞ Gıda çatısı altında hizmet veren KFC Türkiye, yeni reklam kampanyasında Yeminli Lezzet Tercümanı ile ayrıştırıcı lezzetinin altına çiziyor. Filmde Yeminli Lezzet Tercümanı Kemal Fuat Civelek lezzetten konuşamayanların hislerine tercüman oluyor.
20 yıl önce restoranları dijitalleştirerek başlattığı ekosisteme sanal marketlerinin ardından mahalle esnafını da dahil ederek büyümeyi hedefleyen Yemeksepeti, “Aklındaysa Kapında” sloganıyla marka konumunu yeniledi.
Dondurulmuş organik meyve sektörünün güçlü oyuncularından Mapeks Organics, TOMRA’nın Blizzard optik ayıklama makinesi ile ürün kalitesi ve kapasitesini artırmayı amaçlıyor.
Coca-Cola Yeni Global Marka Platformu Gerçek Mucize ile birlikte, ikonik Coca-Cola logosunu yeni bakış açısıyla yorumlayan “Sarılma” logosunun da tanıtımını gerçekleştirdi. Yeni global marka platformu, “Birbirimize Bir Coca-Cola Kadar Yakınız” adlı kampanyayla başlayacak. Yeni kampanya, insanları birleştiren mucizevi anların, ayıranlardan daha büyük olduğu inancını vurguluyor.