Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Muratbey çocukların beslenmesinde peynirin önemini anlattı



4. Uluslararası Güvenilir Ürün Zirvesi kapsamında düzenlenen Muratbey sponsorluğundaki “Çocuklar Peynirle Beslenecek Sağlıklı Nesiller Yetişecek” workshop’unda peynirin beslenmedeki rolü ve çocuklara peyniri sevdirme tüyoları paylaşıldı. Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, “Ar-Ge merkezlerimizde peyniri çocukların seveceği bir hale getirmek için uğraştık. Çocukların eliyle tutabileceği, oynayabileceği peynirler icat ettik. Kalsiyum değeri yüksek, D vitaminiyle zenginleştirilmiş peynirler üretiyoruz. Burgu, Topi veya Misto gibi peynirlerle peyniri çocuklar için eğlenceli hale getirdik.” diye anlattı.

Feast’ten tüketicilerde farkındalığı artırmaya yönelik etiket okuma kampanyası



E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, tüketicileri doğru bilgiyle buluşturmak için yeni bir farkındalık kampanyası başlattı. “Bilinçli Tüketici Testi: Etiket Okuma 101” başlığıyla hayata geçirilen kampanya, dondurulmuş gıda alışverişinde etiket okumanın önemine dikkat çekiyor ve tüketicilere ürün seçiminde yol gösterici ipuçları sunuyor.

Ülker Bisküvi’ye 5 yıl vadeli 250 milyon dolar tutarında sendikasyon kredisi



Ülker Bisküvi, 2023 yılında aldığı 3 yıl vadeli 250 milyon dolar tutarındaki sendikasyon kredisinin refinansmanı amacıyla 5 yıl vadeli, vadede ana para ödemeli yeni bir sendikasyon kredisi anlaşması imzaladı. 

Dimes’in yeni kurumsal ilişkiler müdürü Özge Sarı oldu



Kamu ilişkileri ve kurumsal ilişkiler alanlarında 24 yıllık deneyime sahip Özge Sarı, Türkiye’nin önde gelen içecek şirketlerinden Dimes bünyesinde kurumsal ilişkiler müdürü olarak göreve başladı. Sağlık sektörü odaklı kariyeri boyunca, farklı bakanlıklar nezdinde kamu yönetimi ve STK’larla iş birlikleri alanında sorumluluk üstlenen Sarı, markanın kurumsal ilişkiler ve iletişim direktörlüğü bünyesinde görev yapacak. 

Gıda sektörünün Oscar'ları sahiplerini buldu



Güvenilir Ürün Platformu tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Güvenilir Ürün Zirvesi önemli bir yarışmaya ev sahipliği yaptı. Gıda sektörünün Oscar’ı kabul edilen Feed the Future ödüllerinin kazananları zirve kapsamında akşam yapılan ödül töreninde açıklandı.

Milk Academy’den Fenerbahçe Beko’ya resmi sponsorluk



Süt ve süt ürünleri sektörünün dinamik markalarından Milk Academy, Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın 2025-2026 basketbol sezonu resmi forma sponsoru’ olarak potada da gücünü göstermeyi hedefliyor. Sporun çocukların ve gençlerin fiziksel ve zihinsel gelişimindeki önemli rolünün bilinciyle hareket eden firma, sponsorluk anlaşmasını yalnızca bir iş birliği olarak değil aynı zamanda spora ve gençlere destek olarak konumlandırıyor.

4. Uluslararası Güvenilir Ürün Zirvesi ‘İhracatın Kahramanları’nı buluşturdu



Güvenilir Ürün Platformu tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Uluslararası Güvenilir Ürün Zirvesi, “İhracatın Kahramanları” temasıyla İstanbul’da yapıldı. Çok sayıda KOBİ’nin katıldığı ve 12 farklı ülkeden kamu ve özel sektör temsilcilerini buluşturan zirve, üreticilere yeni ticaret fırsatları sundu.

Doğanay Gıda’ya yeni pazarlama direktörü



Gıda sektöründe 20 yıla yaklaşan deneyime sahip olan Pınar Nokay, Ekim 2025 itibarıyla Doğanay Gıda’da pazarlama, ticari pazarlama ve satış operasyonlarından sorumlu pazarlama direktörü olarak göreve başladı.

Marmara Denizi'nde şiddetli deprem... İstanbul dahil pek çok şehirde hissedildi



Merkez üssü Tekirdağ'ın Marmaraereğlisi ilçesi olan ve İstanbul, Sakarya, Balıkesir, Çanakkale ve Bursa'dan da hissedilen bir deprem meydana geldi. AFAD depremin büyüklüğünü 5.0; Kandilli Rasathanesi ise 5.3 olarak açıkladı. 

Yandex Türkiye açıkladı: Türk kahvesi lider, espresso takipte



Yandex Türkiye, 1 Ekim Dünya Kahve Günü kapsamında Türkiye'nin değişen kahve kültürüne dair çarpıcı veriler paylaştı. Yandex Arama verilerine göre, kullanıcıların kahve ile ilgili yaptıkları aramalar; kahve makinelerinden geleneksel kahve falına kadar geniş bir yelpazeye yayılıyor.  Bu aramalar; gün, saat ve şehir bazında da farklılık göstererek kahve alışkanlıklarının bölgesel ve zamansal çeşitliliğini ortaya koyuyor. Yandex Türkiye kahve içme deneyimini daha da keyifli hale getirmek için Starbucks Türkiye ile yakında detaylarını paylaşacağı bir iş birliğine de imza attı.