Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Türk fındığının geleceği markalaşmada



Türkiye Gıda Sanayii İşverenleri Sendikası (TÜGİS) ve Fındık Tanıtım Grubu (FTG) tarafından düzenlenen “Fındık İle Sağlık” etkinliğinde, Türkiye’nin en önemli tarımsal ihracat ürünü olan fındık, sektör paydaşları ile uzmanlar tarafından masaya yatırıldı.
 

Balparmak ambalajlarında balın derlendiği rakım bilgilerine yer veriyor



Balparmak, geçtiğimiz günlerde bir’ ilk’e daha imza attı. Tüketiciler, bundan böyle, satın aldıkları balın hangi rakımlardan derlendiğini ambalajlar üzerinde görebilecekler.
 

Alaçatı Muhallebicisi’nden genç girişimcilere eğitim desteği



Alaçatı Muhallebicisi yeme-içme sektöründe iş yapmak isteyen 20 genç girişimciye 160 saatlik uygulamalı eğitim vermeyi hedefliyor. 
 

Belçikalı unlu mamul devi La Lorraine'den Manisa'ya yatırım



Belçika’nın dünyaca ünlü markası La Lorraine Manisa’da gerçekleştirdiği 100 milyon TL yatırımla Türkiye’nin unlu mamul, pasta ve fırıncılık alanındaki alışkanlıklarına yeni bir anlayış getirecek. 

Mey, rakı ihracatını 3 yılda ikiye katlayacak


Yayın: 22-09-2016
Kategori: Gıda

 
37 milyon dolarlık içki ihracatıyla 2014 yılı ihracat birincisi olan Mey / Diageo Türkiye, geçtiğimiz yıl da 41 milyon dolar ile ihracat birinciliğini elden bırakmadı. Firma, rakı ihracatını 3 yıl içinde ikiye katlamayı hedefliyor. 
 

4. Geleneksel Burger Savaşları başlıyor



BurgerLab’ın 4.’sünü gerçekleştireceği  Geleneksel Burger Savaşları 26 Ekim 2016 tarihinde Zorlu Center BurgerLab'te yapılacak.

Faruk Güllü tutaklandı, Nejat Güllü ise serbest bırakıldı



FETÖ soruşturması kapsamında gözaltına alınan ünlü Baklava zincirlerinin sahibi kardeşlerden Faruk Güllü tutuklandı. Nejat Güllü ise serbest bırakıldı

İsrafa dur demezsek, 2050’de 3 tane dünya bile yetmeyecek



İnsanlığın en önemli sorunları arasında yer alan gıda israfı, israfın önlenmesi için yapılan çalışmalar ve gıda bankacılığı konuları WorldFood 2016’da alanında uzman isimlerce masaya yatırıldı. 
 

Sütaş Ayran herkesi doğal olmaya çağırıyor



Sütaş Ayran, genç kuşak arasında havalı olmayı en iyi anlatan “cool olmak” söyleminden yola çıkarak hazırladığı yeni iletişim kampanyasında, 0 doğal bir içecek markası olarak, herkesi kendisi olmaya ve doğal davranmaya davet ediyor.

Bakanlık taklit ve tağşiş yapan 229 firmayı ifşa etti



Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca, taklit veya tağşiş yapıldığı kesinleşen, aralarında et, süt ürünleri, bal, zeytinyağı ve alkollü içeceğin bulunduğu veya ilaç etken maddesinin ilave edildiği 229 firmaya ait 355 parti ürün kamuoyu ile paylaşıldı.